ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3670.

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ

دو ساعت پیش،

مستر و بچه ها رفتن خونه ی مامان مستر،

که من کارهامو بکنم و پایان نامه رو پیش ببرم.

پیشرویم خوب بود.

نه که راضی باشم اما ناراضی هم نیستم.

الحمدلله.




+یه مقاله ی تپل دیدم!

تا خواستم دانلودش کنم گفتم برم تو مقالات موجود در پایگاه فلان سرچ کنم ببینم شاید باشه!

سرچ کردم دیدم 1057 روز پیش،

خودم این مقاله رو رو پایگاه گذاشته بودم!

:|

من دیگه صحبتی ندارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
لوسی می

نظرات  (۵)

۳۰ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۸ دلا بانو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دست مسترتون درد نکنه:)
چه جالب! بعنی نزدیک سه ساااااال پیش:) خب حق داری به فراموشی سپرده باشیش! و جالبه علایق علمی ت پابرجا موندن:)
من یه سری درمورد یه مشکل رفتاری خودم سرچ میکردم بعد یه فروم روانشناسی اومد نشستم به خوندن از اول. هی خوندم هی دیدم ااااا این چقد شبیه منه، چقدر درکش میکنم و....، بعد دیدم اینو که خودم دوسال و اندی پیش اینجا نوشتم:)

****** ***** ** *** **** ****** ****** *****
پاسخ:
:)
آره نزدیک سه سال!
همینا میشه که احساس خسران میکنم دیگه.
:)))
واقعا خیلی این جالب بود :)) این دیگه بینظیر بود :)))
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دچــ ــــار
@دلابانو 
روسفید کردید صاحب پست رو :))
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
موقع نوشتن پایان نامه پیش میاد از این اتفاقات:))
پاسخ:
:))
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۱۱ مامان محمدمهدی
:))))
پاسخ:
:دی
وااااای.
این خعلی جالب بود. ایول
پاسخ:
:دی