ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3680.

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ

کسی از اقواممون زندگیش به شدت به مشکل خورده،

من تنها محرم زندگیشم!

و کل زندگیش رو برای من گفته و میگه و کلی شاکیه از همسرش و .. و .. و..

و من هربار که می بینمش دلم میخواد کمکی بکنم و خیلی دلم براش میسوزه و این حرفا.

حالا مدتیه که فهمیدم یکی از گیرهای بزرگ زندگیِ ایشون رفتار خودش با همسرشه!

قبلا بهش گفته بودم که با مردها باید اینطور بود و اونطور،

یه بار یه پیشنهادِ بهبود روابط دادم که هر ده روز قرار بود هردومون یه رفتارمون با همسرانمون رو اصلاح کنیم.

اما اصلا استقبال نکرد.

و هربار هم که میگم شنیده م که اینطوری باشین بهتره،

میگه من بوده م نتیجه نداشته!

:|

حالا فهمیدم این اشکالاتی که بهش پی بردم،

احتمالا بزرگترین انتقاد آقای همسرشه که البته منم به شدت به اون آقا حق میدم.

چطوری بهش بگم که بهش بر هم نخوره و با من هم دوست بمونه

و مهمتر از همه اینکه بپذیره و اصلاح در پیش بگیره؟!



+خدا و خرما!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۱)

والا ما یه فامیل داریم به شدت ولخرج... مامانم یه روز باهاش صحبت کرد و گفت داری اشتباه میکنی و اینا...
هیچی رفته بود خونه این و اون کلی گریه کرده بود که فلانی اینو بهم گفته!!!! گفته بودن خب راس گفته که! گفته بود خب من تو شرایطی نیستم که نصیحتم کنن!!! در واقع تو شرایطی بود که باید بهش پول میدادیم که ایشون خرج قر و فر خودش و دختراش کنه!!! :/
خیلیا رو هم با مامانم بد کرد!!!
خلاصه که اول از اخلاق دوستت مطمئن شو بعد اقدام کن :)
پاسخ:
نه بابا! :|
مرسی از توصیه ت! راس میگی اینطوریش هم ممکنه! :|
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۹ خانم لبخند
فقط امیدوارم این خانم از آدم هایی نباشن که همیشه انتظار تغییر عادات بقیه رو دارن اما خودشون هیچوقت حاضر نیستن ذره ای واسه تغییر و اصلاح خودشون قدم بردارن. اگه این شکلی نباشه یعنی همینطوری هیچ کار نکرده هم کلی جلو هستید و خیلی جای امیدواری هست!
از بس که من از دست این آدما حرص خوردم و میخورم -_-
پاسخ:
چرا دقیقا از هموناست! :|
البته همسرش هم قدری نامرده ها! خخخخ!این باعث دامن زدن به این اخلاق خانمه هم شده.
ولی خب به نظر مسبب اصلی ماجرا خودشه!
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۷ بنت شهرآشوب
گاها حرف زدن و انتقاد کردن از این جور آدما هیچ فایده ای نداره
منم یه دوست دارم، مشکلش با شوهرش جدیه
من خیلی سعی کردم کمکش کنم
بارها بهش گفتم ببین من درکت میکنم،شوهرت رفتارش اصلا درست نیست، ولی اگه میخای مشکلت حل بشه، باید تو رفتار خودت تغییر ایجاد کنی،چون راه دیگه ای برای تغییر زندگیت وجود نداره
اونم هربار قبول میکنه، ولی عمرا یه دونه اش هم انجام نمیده
پاسخ:
اره معمولا بی فایده ست.
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۴ منِ ناشناس
خیلی کارسختی در پیش دارید.
پاسخ:
آری.
تا خودش قبول نکنه که ممکنه ایراد از خودش هم باشه فایده نداره!
کاش بتونی بهش بقبولونی که اشتباهات یه زندگی مشکل دار دوطرفه ست و به شدت تشویقش کنی بره مشاوره.
پاسخ:
آره مشکل همینه.
انقدر غر داره که دیگه غر همسرش به چشمش نمیاد که مهم باشه در حالی که به زعم دکتر حبشی این عاملِ خود برتر بینی زن در برابر مرد، مرد رو یا مجاب میکنه که همسرش رو طلاق بده، یا اینکه اگر هم زندگیش رو ادامه بده از زنش متنفرخواهد بود!!
مشاوره رفتن، و خانمه پایه س آقاهه پایه نیست که نمیدونم چرا!
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۵۴ تنها دلشکسته

خیلی سخته :((

یعنی تا زن و مرد خودشون نخوان زندگی درست نمیشه.... ولی خب یه رابطه صمیمی دوست و بدون سرزنش هم میتونه موثر باشه...


پاسخ:
خیلی بهش فکر میکنم.
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۵۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نمیشه، نهایتا اگه اتفاقی تو رابطه شون بیفته شما رو‌مقصر می دونه
پاسخ:
آب که به نظرم از سرشون گذشته دیگه! :|
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۲۰ دچــ ــــار
لینک مطلب رو بده بهش  :)
پاسخ:
اینم میشه.
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۵۶ مامان محمدمهدی
ظاهرا ایشون علاقه ای به اصلاح ندارن و همینطوری راحت ترن وگرنه یه قدم بر میداشتن و از موضعشون یکم پایین میومدن
تا خودشون هم نخوان کاری پیش نمیبرن و کمکی از دست کسی برنمیاد
پاسخ:
آره نظر منم همینه.
ولی اگر نگم حس میکنم که کم گذاشتم!:|
تجربه ثابت کرده این کسایی که وقتی یه ایرادشونو بهشون میگی اصلا استقبال نمی کنن و خوششون نمیاد ، فقط منتظرن بقیه عوض بشن و بقیه اینا رو تحمل کنن...
میتونی اون چیزایی رو که توش می بینی براش در مورد یه دوست خیالی تعریف کنی و بگی یه دوستی داشتم این جوری بود زندگیش و خیلی به مشکل خورده بود و همسرش این انتقادا رو بهش داشت و از این حرفا در قالب زندگی یه دوست بهش بفهمون اشکالاتش رو....
راستش من باشم بیشتر از این پیش نمیرم. (البته چون نسبتش رو باهات حدس زدم دیگه بیشتر پیش نمیرم شاید اگه دوستم بود بیشتر پیش می رفتم ..خخخ)
پاسخ:
آرههههه دقیقا همینطورن!
پیشنهاد خوبیه ولی فکرنکنم نکته ی ماجرا رو بگیره!
من حتی مثالهای واقعی زدم! که فلانی اینطوره و چقدر سیاستش درسته،
اون میگه خب اون بیچاره انقدر گفته و نشده "مجبور" شده این سیاست رو در پیش بگیره! :|
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۷ خانم لبخند
خب من دیگه حرفی ندارم پس :|
فقط آدم حرص میخوره در مواجهه با این آدم ها :(
پاسخ:
:((