ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3683.

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ

امروز مستر مرخصی گرفت

و  پیشمون موند تا قدری از غیبتش در ده روز آینده رو پیشاپیش جبران کنه،

و به رسم سه شنبه ها،

ما میزبان پدر مستر هم بودیم.



+راستی! یه بخاری عاریتی روشن کردیم!

البته خیلی کوچیکه اما به نظر من که اثرش واقعا قابل ملاحظه ست!

+این سه پست اخیررو نوشتم و عازم بیرون بودم

یهو احساس کردم نیاز به ویرایش داره به دلایلی!

اومدم ثبت موقت کردم چون فرصت ویرایش نداشتم

و الان دوباره منتشرشون میکنم.

ببخشید که یه کم قاطی پاتی شد! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۵ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۳۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش بگذره با مستر :)
پاسخ:
قربون شما. :)
سلام خوبی دوستم
وقت خوندن تمام پست هارو ندارم اما گفتم یه کامنتی بدم و برم🌹🌹
پاسخ:
سلام عزیزم قربون محبتت.
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۳ بنت شهرآشوب
ما قاطی پاتیتش رو نفهمیدیم
با این حال خواهش میکنیم، عیب نداره! :) 
پاسخ:
آخه بعضیا اومدن بخونن دیدن نیست! :دی
مرسی.
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۲۸ دچــ ــــار
این رفتارش منو یاد کتابای خاطرات شهدا انداخت!!
شهید نشه اینقدر خوش رفتاره با خانواده :)
پاسخ:
ان شالله که قسمت همه ی خانواده مون باشه.
کامنتتونو خوندم فکر کردم که خوب شد پست بعدیشو حذف کردم!
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۴۴ دچــ ــــار
حذف؟ 
چی بود مگه  ؟ خاطره نماز شب! :) 
پاسخ:
:)
در باب اخلاقیات مستر بود :)
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۳۹ دچــ ــــار
الان خانم من بود کلی به حال شما غبطه میخورد :)
(خیلی دوست داره من شهید بشم:)
ولی من شجاعت اقدامشو ندارم :)
پاسخ:
راست میگین؟! آفرین بهشون!
اتفاقا من دارم غبطه میخورم.
البته مستر هم اقدام خاصی نکرده برای شهادت!
من ماموریتهاشو میذارم به پای جهاد فی سبیل الله! الکی مثلا میخوام خودمو دلداری بدم!
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۹ دچــ ــــار
شما زنها نمیدونم از جون ما چی میخایید آقا :)
+ ما کارای مهمتری از شهادت داریم:) ( اینجوری توجیه میکنم:)
پاسخ:
چی بگم!
کلا موندم تو آرزوی همسرتون.
من واقعا نمیتونم:(
کاش خدا ظرفیتشو بهمون بده.
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۲ مامان محمدمهدی
خدا خیرشون بده
پاسخ:
خیر از زندگیت ببینی عزیز جان.