ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3700.

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ق.ظ

الان 22 گیگ اینترنت دارم!

و نصف روز فرصت برای مصرفش!

واقعا موندم چه کار کنم!

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۳۸ خانم لبخند
حالا اگه مثلا، فقط دویست مگ حجم داشتی ها، کلی گزینه میومد تو ذهنت که باید اینو دانلود کنم و اونو دانلود کنم و حجمم کمه و اینا :| همیشه همینطوریه. زیاد اهل فیلم دیدن هم نیستید که فیلم دانلود کنید نه؟
پاسخ:
چرا از دیشب مشغولم!خخخخ! اما خب سرعت اونقدری نیست که حتی امید داشته باشم تا آخر امشب دانلود میشن اینا!
عصر هم باید برم بیرون!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۴ بلاگر آرام
فیلم یا برنامه دانلود کنید زودی تموم میشه:)
پاسخ:
فیلم درام خوب پیشنهاد بدید. :)

۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۶ دچــ ــــار
چه معادله ی سختی شد!
پاسخ:
خیلی سخت و رو اعصاب!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۵۳ بنت شهرآشوب
سریال دانلود کن
فیلم سینمایی بگیر
ای کاش مال ما بود :|
پاسخ:
:))
قابل شما رو نداره.حیف که قابل انتقال به غیر نیست!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۰۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یه دونه یدونه بزار دانلود شن، سرعتش بیشتر میشه درنتیجه حجمت مصرف نمیشه.
پاسخ:
آرههه مشکل اینه که بعدش باید بعدی روفعال کنم!
چطوری میتونم تو صف توالی قرارشون بدم؟ میدونی؟
http://baghbagho.blog.ir/1395/11/07/baghbagho89868

از این پست بق‌بقو استفاده کن ^__^
پاسخ:
آرهههه اونو دیده بودم همون موقع!
اما خب تو لیست پیشنهادی همه یه فیلم بود که من دوستش نداشتم! فهمیدم سلایقمون با پیشنهاد دهندگان جور نیست!
مرسی عزیزم.
بعد اینکه بذارشون تو صف دانلود که وقتی خونه نبودی هم کم‌کم دانلود بشن خودشون :)
پاسخ:
چطوری میتونم تو دانلود منجر تو صف دانلود بذارم؟
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۰ بنت شهرآشوب
آخ اگه مال من بود
همه آموزشای نرم افزاری که میخاستم از نت میگرفتم
برا آقامونم همه ی قسمت های برنامه خشت خام رو دانلود میکردم
پاسخ:
راس میگیا! آموزش نرم افزار هم عالیه.
خشت خام چیه؟
مشکل الان این نیست که چی دانلود کنم! مشکل اینه که چطور این حجم رو در این زمان تموم کنم!
وگرنه هستن چیزهایی که به فکرم برسه!
واقعا چرا دیروز پریروز یادت نبود که حجمت داره اضافه میاد؟!!! :)
پاسخ:
یادم بود خواهرجون!
مستر هی میخواست بازی کنه هی میگفت دانلود نزن سرعت رو میگیره!
این شد که رسید به امروزِ آخری که دیگه مستر هم نیست! :دی
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۰۲ تنها دلشکسته

سلام

22 گیگ!!!

مگه شما چند گیگ میخرین که اینقد اضافی اومده!!!

حالا چند داده بودین برا این حجم؟!

الان ما یه گیگ را حدود 3 هزار تومان میخریم اصلا صرف نمیکنه و زود هم تموم میشه... کاش 22 گیگ مال من بود خخخخ :))

پاسخ:
سلام.
آره ما این دفعه 35 گیگ خریده بودیم که فیلمهای مورد نظرمونو دانلود کنیم که خب روزها که من یادم میرفت و اکثرا هم فرصت نمیکردم این ماه سرم شلوغتر بود.
و شبها هم که مستر مشغول بازی میشد میگفت دانلود نکن که سرعت رو میگیره، می بازم!
این سی و پنج تایی رو به نظرم 50  تومن خریدیم! یادم نیست! وقتی حجم زیاد میخری در مدت زمان محدود هزینه ی هر گیگ کاهش پیدا میکنه!