ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3702.

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ

تشییع شهدای آتش نشان به واقع جگرسوز بود،

تمام روز بغض دردآوری داشتم که دلم میخواست های های گریه کنم اما نمیشد..

فکرمیکنم یکی از اعظم خیرهایی که میتونه در دنیا به آدم برسه،

چنین تشییع جنازه ایه.

کدومشون فکرشم میکرد که موقع مرگ،

آقای امامی کاشانی چنین نماز پرمحتوایی بر پیکرشون بخونه،

و اینچنین جمعیتی برای بدرقه شون به سرای باقی

حضور پیدا کنند،

اشک بریزند،

براشون دعا کنند،

نماز بخونند،

رهبری براشون پیام تسلیت بفرسته،

در داغشون ابراز شراکت کنه،

و براشون رحمت آرزو کنه؟!




+خدا قسمت کنه.

+خدا رحمتشون کنه و الهی که با شهدا محشور باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۴۳ خانم لبخند
واقعا!
من این افراد یا علما رو میبینم که این همه آدم صف به صف واسشون نماز میت میخونن و حضرت آقا و علمای دیگه هم واسشون دعا میکنن، با خودم فکر میکنم من بمیرم اصلا مشخص نیست کسی واسم نماز میت یا وحشت میخونه یا نه! خوش به سعادتشون :(
پاسخ:
منم فکر میکنم گاهی!
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۵۰ دچــ ــــار
خوش بحالتون که توفیق داشتید شرکت کنید...
پاسخ:
:|
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۵۳ بنت شهرآشوب
روحشون شاد
پاسخ:
آمین.
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۵۷ دچــ ــــار
جدی میگم خیلیا دوست داشتن ولی نتونستن برن یکیش خود من:)
پاسخ:
الرّاضی بِفِعلِ‏ قَوم کَالداخِلِ‏ فِیهِ‏ مَعَهُم.
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۵ مامان محمدمهدی
آمین
آمین
روحشون شاد و قرین رحمت