ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3711.

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

آقا امروز بعد عمری خندوانه تماشا کردیم،

و خدا خیر بده رامبد جوان رو،

که در برابر ادعای مهمان،

که گفت دستمزد معمولِ یک کارگردان در کار تلویزیونی 300 میلیون درساله،

گفت خب خیلی هم نیست!

:|

بعد برای توجیه بیشتر فرمود:

"برای کسی که "متخصصه" در کارش

این مبلغ پول زیادی نیست واقعا.

پس چرا همه میگن درآمد کارگردانا زیاده؟!"

:|



+آقا من سکوت نکنم چه کار کنم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۲ دچــ ــــار
روزی 1 میلیون هم نمیشه خب!!
پاسخ:
به شرط اینکه برای جمعه ها هم پول بخوان! پنجاه و پنج تا جمعه ست! ده روز هم تعطیلات عید حساب کنید!
برای سایر روزهای تعطیلی هم که دارن روزی یک تومن رو میگیرن!


+در تکمله فرمودند که برای کارگردانی که تلویزیون مایل به کار با ایشون باشه و سریالهاش پرطرفدار باشه،
این مبلغ حدود پنجاه درصد زیاد میشه و چیزی تو مایه های 450 میلیونه!
منت گذاشته و حداقلش رو فرموده بودن!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۷ خانم لبخند
اینا با کدوم معیار میسنجن که میگن خب خیلی هم نیست؟ آیا؟ :|
پاسخ:
به نکته ی خوبی اشاره کردی! :)
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۰۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سیصد میلیون در سال به نظرش کمه؟؟؟؟؟؟؟؟
من تو کل سی سال زندگیم سیصد میلیون که سهله، سه میلیون یه جا با هم ندیدم.
پاسخ:
والا به خدا!
موندم این اختلاف و تضاد طبقاتی از کجا اومد واقعا!
دردم اونه که میگه برای کسی که تو کارش "متخصصه" درد من این کلمه ی "متخصص"شه!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۱ بنت شهرآشوب
خب راست میگه!
300 میلیونم پوله؟؟

من از شما میپرسم
300 میلیون پوله؟

اونم در جایی که در آمد یه کارگر در سال چیزی حدود یک میلیارده
پاسخ:
نه خدایی پولی نیست برای کسی که "متخصص"ه!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۹ خانم لبخند
اینطوری که اینا میگن،
به قول فامیل دور، ما دیگه از خطر فقر هم اومدیم عقب، الان تو صفحه ی قبلیم :|
پاسخ:
:))
چه جالب بود نشنیده بودمش. :)
والا به خدا!
سیصد میلیون یعنی ماهی 25 میلیون تومن! وای خدایا! بعد وام ازدواج چقدره دقیقا؟ پنج میلیون؟! :|
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۰۰ دچــ ــــار
تضاد طبقاتی؟
 از کجا اومد؟

خب معلومه از روش حکومت داری 
از اونجا که توی این جامعه به امور سگ ها بیشتر توجه میشه تا امور مردم مستضعف که با یارانه زنده اند...
از اونجا که بزرگ ترین درد جامعه ما آلودگی هوای تهرانه ... و در بعضی استانهای ما با چشمان خودم دیدم که بیش از 100 روستا وجود داره که با تانکر آبرسانی میشن ... از اونجا که ارزشهای لیبرالی همه ی صداها رو خفه کرده ... حتی صدای چپ رو! 
پاسخ:
به نظرم مسئله لیبرالیسم نیست که باعث تضاد طبقاتی میشه،
این کامنتتون چنان منو به پهن کردن سفره ی دل وادار کرد که رفتم برای رامبد جوان کامنت گذاشتم!
و کامنتم به علت طولانی بودن ارسال نشد و متاسفانه کپی هم نداشتم ازش که دوباره پیست کنم :(
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۷ دچــ ــــار
یعنی میخاستید از رامبد جوان بپرسید که علتش لیبرالیسمه یا نه؟؟ :)
+ فکر کنم باید از برنامه جیوگی بپرسید اینو !
پاسخ:
نسبت به این جمله ای که فرموده بودند شوریدم!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۰۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
همچین میگن متخصص انگار نمی دونیم مملکت رو کیا دارن اداره می کنن

دچار هم راست میگه. به خاطر مسئله حکومت داریه
پاسخ:
این یه نکته شه،
یه نکته ش هم اینه که فقط فیلم سازها و فوتبالیست ها تو این مملکت متخصصن!
حتی اساتید دانشگاه هم متخصص حساب نمیشن دیگه!

+بله دقیقا مشکل از نوع نظام دولتیه. و اشاره ی به جایی که دینا. م عزیز کرد. عدم وجود سیستم ارزش گذاری اقتصادی!
من هم بعد سالی خندوانه دیدم!:)اتفاقا اونجاش که اونطوری گفت تعجب کردم:))
سلام:)
پاسخ:
واقعا؟؟
عجب جالب. :)
سلام خوش اومدین.
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۱۴ مامان محمدمهدی
خیلی زیاده خداییش
ولی همینم گاهی براشون کم میاد و خرجاشون بالاتر از این حرفاست
کامنت آقا یا خانم دچار در باب روستاها خیلی منو به فکر فرو برد:(
پاسخ:
هرکس هرقدر درآمد داره همونطور خرج میکنه. حدس زدم که درآمد رامبد جوان از این بیشتره و براش قابل تصور نبود با 300 میلیون چطوری میشه مثل او، زندگی کرد که اینطور گفت که خب زیاد هم نیست آنچنان!
یه دوستی داشتم که داشت به درآمد زیادبگیران حق میداد، میگفت باید ببینی اون طرف چقدر هم زندگیش خرج داره!
در حالی که خرج آدم رو دخل آدم تعیین میکنه.
بقیه ی مردم چطور زندگی میکنن؟
من خیلی ها رو میشناسم که ماهی ده و دوازده میلیون درآمد دارن اما خونه ندارن، و میگن ما خونه نداریم و  مثل بقیه ایم و از این صحبتا! یا فقط یه خونه داریم دیگه مثل همه ی بقیه! درحالی که مدل خرج کردنشون باعث میشه به خونه هایی که آدمهایی با حقوق دو میلیون میرن و میخرن راضی نباشن. درسته؟ به نظرم دخله که به آدم یاد میده چطور باید خرج کرد و زیست و برای آدمها الگوی مصرف تعیین میکنه! وگرنه گر نبود خنگ مطلا لگام، زد بتوان بر قدم خویش گام خواهر جان! و این قدمِ خویش، برای همه یکی است!


+واژگان: خنگ مطلا لگام یعنی اسبی که لگام و افسارش از طلا باشد. :)
در جایی که بعضیا ماهی سیصد میلیون میگیرن و حتی بیشتر... واقعا کم نیست !!!
گفتن با چه معیاری سنجیده، خواستم معیارو ارائه بدم!!! ^__^
پاسخ:
:))
متشکر از روشنگری شما :))
قربان نظر جناب دچار منهای کلمه لیبرال و چپ که معنی شو نمی دونم 
پاسخ:
:)
واقعا مشکل اینه ما سیستم صحیح ارزش گزاری اقتصادی روی کارها رو نداریم.
مثلا اگه یه نفر یه سیستم اختراع کنه که ماشینا با آب شور حرکت کنن، چقدر حق داره این سیستم رو بفروشه؟ ارزشش چقدره؟ آیا ارزش این سیستم برای جامعه باید مد نظر قرار بگیره یا میزان تلاشی که طراح برای این کار کشیده یا نیازمندی یا ...
تا زمانی که جواب این سوال داده نشه ، نمیشه در این باره قضاوتی کرد.
به نظر من اگر واقعا کارگردانی باشه که بتونی سریالی بسازه قوی و تاثیرگزار در راستای اهداف اسلام و انقلاب ، خیلی بیش ازین ها می ارزه.البته اون اگه رو حتما مد نظر داشته باشید.
پاسخ:
درسته.موافقم باهاتون بالاخره فیلم سازان نقش مهمی در ایجاد و اصلاح فرهنگ میتونن داشته باشن.
من نمیخوام بین همه ی مشاغل مقایسه انجام بدم، اما اگر قراره یه نهاد ثابت مثل دولت، درآمد یه سری آدم رومشخص کنه،
همون طور که شما میگید باید این ارزش گذاری اقتصادی رو برای مشاغلی که به خودش مربوط هستند انجام بده لااقل!
من خاطرم هست یکبار صدا و سیما به شدت زوم کرده بود روی بازیکن رئال مادرید(گرت بیل) که فلان قدر حقوق و مبلغ دریافتیش از رئال هست،در شرایطی که فقر در اسپانیا بیداد میکند و از این حرفها! :|
زورِ این حرف اونجاییه که رئال مادرید یک باشگاه خصوصیه! حق داره هرطور دوست داره خرج و سرمایه گذاری کنه. (کاری به مسئولیت های اجتماعیِ ثروتمندان ندارم.) و این مقایسه میشه با فوتبال ما که شاید فوتبالیستهای ما {که میدونید دقیقا با کیفیت اونها بازی میکنند(!)}، یک دهمِ اونها هم درآمد نداشته باشند! اما مسئله اینه که این فوتبالیستِ ایرانی داره از همون نهادی دستمزد میگیره که منِ کارمند، من سردار و منِ استاد دانشگاه داریم دستمزد میگیریم!
نمیدونم چرا اینها رو گفتم! شاید بیربط بود. با صحبتتون موافقم.

۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۲۰ دچــ ــــار
خب بی زحمت پس اگه رامبد جوان رو دیدین بهش بگید ما یه لانتوری داریم بیاد صفحه اش رو ببینه اگه خوشش اومد دعوتش کنه به برنامه ی خنداننده ی برتر 
پاسخ:
:|
من از پست و کامنتا غصه ام گرفت:(


واقعا چرا؟ :((
پاسخ:
هعی! چی بگم جانم؟
بنظرم زیاد یا کم بودنش بستگی به شرایط مختلفی داره
این پول در حالتی عادلانه هست که اجازه حضور شبکه های خصوصی وجود داشته باشه و هر شبکه نسبت به جذابیت برنامه و در قبال اون درآمدی که داره حقوق عواملشو بده نه تو تلوزیون انحصاری که بودجش از بیت المال هست و از جیب ملت هزینه میشه
پاسخ:
ما با شرایط الان کپ کردیم دیگه!
دقیقا مشکل همینه! هزینه ی بیت المال.