ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3712.

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

و ما أدراک مالأدبُ!

رعایت ادب، مهمترین نکته در رسیدن به فیوضات اخلاقی و دینی است.

همیشه در همه حال "ادب" رو رعایت کنیم.




+درمقابل خالق، در نماز، در دعا، در قرآن خوندن، در رعایت آداب زندگی.

و در مقابل مخلوق که هر چه که هست،

خلقتِ همان خالق است و حرمت دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۱۸ دچــ ــــار
:) :/
خیلی خوب و مهم.

ممنون از تذکرت
پاسخ:
:)
قربونت.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۱ مامان محمدمهدی
خیلی هم عالی
خدا ما رو در زمره اشخاص مودب قرار بده مخصوصا در برابر خانواده و ارحام
پاسخ:
مخصوصا در برابر خودش! :)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۱۶ آرزو ﴿ッ﴾
چقدر جواب نظر بالایی یهویی به فکرم واداشت!
پاسخ:
:)