ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3717.

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ

دینداری ای که آدم بخواد برای رعایت هر حکمی

خودشو توجیه کنه؛

به چه دردی میخوره؟!

:|


+برداشتی از صحبتهای آقای پناهیان!

شاید هم برداشت نیست و عین همین رو گفته بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۶)

من ترجیح میدم توجیه بشم!!
البته این تسلیم بودنه خیلی خوبه‌هااااا
ولی علم داشتن و توجیه شدنو ترجیح میدم چون آدم میدونه واسه چی داره یه کاری میکنه... زده نمیشه، خسته نمیشه
پاسخ:
اینم حرفیه.
کاملا به جا.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۷ دچــ ــــار
جالب نیست 
پاسخ:
چی جالب نیست؟
حرف آقای پناهیان؟
یا این مدل دینداری؟
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۰۴ دچــ ــــار
همان که گندم گویند
پاسخ:
من صحبت آقای پناهیان رو پسندیدم :)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۲ دچــ ــــار
من در حدی نیستم که در مورد ایشون اظهارنظر کنم نقدم به این رویکرد و نگاه به دین بود که شاید در مراتب دینداری ای که من هستم مفید به فایده نیست و شاید مضر به فایده باشه حتی:)
پاسخ:
منم به به جا بودن نظر شما و گندم بانو اعتراف کردم.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۶ مامان محمدمهدی
وال لا ما که نمیفهمیم حاج آقا چه می گویند:))))
پاسخ:
:))
خدایی طرز گفتنهاش با همه فرق میکنه! :))
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۲۶ خانم لبخند
حرف گندمو تقریبا قبول دارم :)
پاسخ:
من نیزهم.