ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3721.

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ

خدایی خسته شدم.

امروز هشتمین روز بود که گذشت،

و مستر هنوز برنگشته.



+خونه می مونم یه بدبختی!

میرم خونه بقیه یه بدبختی!

والا دیگه نمیدونم چه کار کنم..

چطوری خودمو از این وضعیت راحت کنم؟

وای کاش میشد مستر شغلشو عوض کنهههه :((


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۴ دچــ ــــار
خونه میمونید چه مشکلی داره؟ 
مشکل خاصی نداره فکر کنم خونه خودتون بمونید و زندگیتونو بکنید!":)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۲ مامان محمدمهدی
قابل درکه سختی وضعیتی که حاکمه
هشت روز هم خیلی زیاده 
نمیشه حداقل مدت ماموریتهارو کوتاه کنن؟!
پاسخ:
هااااااااااا!:(((
تازه این دفعه ما سرمون خوب گرم بود مثلا!
طلسم شکست و یک روز هم خونه مامانم رفتیم!
الان که دو سه روزه اینجا مثل زندانی ها موندم و بچه ها هم مریضن و کاری ازم برنمیاد دیگه دارم کلافه میشم! :((
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۴ بلاگر آرام
همه موقعیت ها سختی خاص خودشونو دارن. میدونم میدونید
:(
پاسخ:
آره!
واقعا سخته
می فهمم چی میگی :((

اما اوضاع کاری هم خوب نیست آخه...
پاسخ:
به نظرم اونقدر ها بد نیست اوضاع کار!
ینی ان شالله که نیست.