ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3726.

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

با خانم همکار مستر(که ماموریتهاشون غالبا با همه) تماس گرفتم،

و یه کم با هم غر زدیم!

خخخخ!



+برام جالبه، میگه همسرش گفته آقای مستر رو ببین!

وضعیتش از من بدتره، بیشتر از من ماموریت میره، و خانمش هم با این موضوع مشکلی نداره! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۳ دچــ ــــار
راست میگه دیگه شما با مستر مشکلی ندارید که 
با اون خوش اخلاق و مهربونید
غر ها رو سر این وبلاگ سه نقطه می زنید :)) ( مضمون گفته های خودتونه)

+ این دوروز نبودید رفتید به مسترتون سر زدید برگشتید یعنی؟!:/
پاسخ:
هعی!

+نه! قسمت نشد!
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۴ •✿ آرورا ✿•
من خیلی غصه میخورم برای خانومایی که همسرشون به خاطر کارش ازشون دور میشه . حس میکنم خیلی باید تحت فشار باشن. و البته همیشه معتقدم آدمای فوق العاده قوی و قابل احترامی هستن که میتونن از پس این شرایط بربیان :)
ولی شما قطعا قدر با هم بودناتون رو بیشتر از زوجای دیگه میدونید :)
پاسخ:
ممنون عزیزم از مهربونیت و لطفت.
قشششنگ گفتم تا نه روز دیگه پست نداریم 
برای چیییییی نرفتی آخه؟
پاسخ:
تو پست بعدی نوشتم،
گل پسر تب کرد ومن جرئت نکردم برم.
قرار شد مستر برگرده و شنبه دوباره بره.
شنبه همتون برید 
پاسخ:
آرهههه بهش فکر کردم!
حالا مستر بیاد ببینم چی میشه.
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۰۰ مامان محمدمهدی
:))))))
پاسخ:
:دی
مردا اینطوری ان دیگه! خخخخ!