ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3731.

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

دیشب* از دولت مِی رفع ملالی کردیم،

این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم...




*اصلِ بیت "امشب" هست!

+شهریار شعر پارسی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۲)

مشروب خوردی !؟ 
چشمم روشن!

پسرک رو ببند به آب 
آب خوبه 
خیلی خوبه 
یه شیشه کوچیک بذار کنارش (کنارت) بگو هی آب بخوره 
پاسخ:
آره یه همچین چیزی! :دی
برای تبخال؟!
یا برای تب؟!
مشخصا برای تب اصل اساسیه 
ولی بچه ات دهیدره شده 
آب درمانی باعقلم جور درمیاد خوب باشه 
درمان تب خال آسیکلوویره پماد داره 
اطفال رو نمدونم البته 
گیاهی چیزی بلد نیستی؟
پاسخ:
بردمش دکتر همون اسیکلوویر رو داد.
البته پسرک نمیذاره بمالم براش :|
دوره ش بگذره خوب شه به نظرم.