ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3743.

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

واااای که چه باید کردن!

کلافه ام و احساس خستگی میکنم.

یه مدتیه که ساعت خواب و بیداری بچه ها به هم ریخته.

شب ها قدری دیرتر میخوابیم،

و صبح ها خیلی دیرتر بیدار میشیم!

این یه بخشی از کلافگی ممتد منه

که در پیش فرض ذهنم جای میگیره

و تو رفتارم اثرگذاره حتی وقتی که حواسم بهش نیست!

این روزها گاهی با پسرک نمیسازیم!

او حرف حرف خودشه،

و من هم!

:|



+گاهی فکر میکنم خیلی مثل منه! خیلی! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۵ دچــ ــــار
سلام :)
پاسخ:
و علیکم.
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۲۸ مامان محمدمهدی
بالاخره یکی باید شبیهت باشه دیگه:)
ولی شما که مجبور نیستی صبح زود بیدار شی و بری سرکار پس حسابی حالشو ببر صبحهها با خوابیدن
منو ببین که آرزو دارم یکروز صبح تا ساعت ۶ بخوابم(شکلک گریه)
پاسخ:
اینم حرفیه.
چرا واقعا من از خوابیدن تا ظهر لذتی نمی برم؟! :|
آخی! :(