ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3757.

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

مستر با هفت ساعت تاخیر،

ساعت شش صبح رسید خونه.

و یک راست رفت که بخوابه!

الان تازه بیدار شده!

:|



+این هواپیمایی های...

+بعدنوشت:از ساعت شش تا یازده و نیم و چهار و نیم تا هشت و نیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۹)

نه یعنی واقعا این هواپیماییا درک نمیکنن که تو چقد کم مسترو میبینی و نباید تاخیر داشته باشن؟؟؟ اونم این همه؟؟؟؟ :/
پاسخ:
والا! :|
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۳۰ دچــ ــــار
هواپیماهای پسابرجام می خاستید بگید؟!! :))
پاسخ:
یه همچین چیزایی!
البته این ویژگی در دوران پیش از برجام هم بوده!
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۶ بلاگر آرام
اخی.. یه لحظه دلم گرفت:(
پاسخ:
چرا؟:(
خدایا روزهای قشنگ و کم استرس تر و کم چالش تر برای لوسی و همسرش و بچه هاش پدید بیار 
روزهایی سراسر شادی
پاسخ:
مرسی عزیزممم هزار برابر بهتر ان شالله روزی شما باشه.
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۱۶ فاطمه غلامی
گندم بانو میبینی چه وضعیه
نچ نچ نچ :/
پاسخ:
هعی!
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اصلا از هواپیما نگو که یه دفعه 8 ساعت بابت یه پرواز تاخیر داشت و دهنم سرویس شد 
پاسخ:
وااای!
مخصوصا اگه پروازت شب باشه و تاخیرش به صبح برسه!
نه میشه خوابید و نه میشه بیدار موند.
مستر اینطور بود!:(
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۴ مامان محمدمهدی
واقعا که به این هواپیمایی:|
منم یبار تو یکی از ماموریتام با ۷ ساعت تاخیر مواجه شدم اونم شب و بقول شما نه میتونستیم بخوابیم و نه بیدار موندن راحت بود .یعنی بد و بیراهی نبود که تو دلم نثار هواپیمایی و مدیران سازمان نکنم.البته بگم تا خود صبح از تو تهران این چند تا مدیر پر و بال زدن که زودتر برم گردونن و تا خود صبح نزاشتم اونام بخوابن:)))
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا! :((
۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۵ صحبتِ جانانه
خلبان
سرباز گمنام
یکی از این دوتاست

پاسخ:
اصلا متوجه کامنتتون نشدم!
بعد از کلی فسفر سوزی فکر کردم شاید شغل مستر رو حدس زدین. آره؟
۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۱:۱۰ صحبتِ جانانه
آره دیگه
پاسخ:
:دی
خلبان که نیست ولی سرباز گمنام ان شالله که باشه ^_^