ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3761.

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

من اگر صِدام

و همه ویژگی های زبرزنجیری زبانم رو تحت کنترل خودم دربیارم،

همانا مجاهدتی عظیم کرده ام،

و بهشت برین جایگاهم خواهد بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۷)

یعنی اینقدر زیاد جیغ جیغویی ؟؟؟
Oـــo
پاسخ:
:)))
در لحظات هبجان لحن و تن صدام خارج از کنترلمه! :(
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۹ مامان محمدمهدی
من چند وقته صدامو کنترل کردم در رابطه با م م
آثار و برکاتشو بوضوح شاهدم در پیشرفتهاش در مدرسه و اخلاقیاتش در منزل:)
خداروشکر
پاسخ:
من خیلی درگیرشم اما نشده هنوز که!
میدونم که اگر بتونم هم خودم راحت ترم هم او هم گل پسر هم همه!
برای همین میگم بهشت برین جایگاهم خواهد شد! :دی
امان از 
زبان!
پاسخ:
بعله.
البته من بیشتر با تن صدام مشکل دارما!
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۲۲ دچــ ــــار
برای شوهراتون تمرین کنید 
که با بچه هاتون مشکلی نداشته باشید:))
پاسخ:
دو تا نکته هست،
یکی اینکه مستر خیلی صبوره و اصلا به روی من نمیاره که باید آرام تر باشم.
دوم اینکه وقتی من به مرحله ی هیجان میرسم مستر اصلا جرئت نمیکنه به روم بیاره! :)
من با جفتش :/
پاسخ:
ینی چی؟
جفت چیا؟!
زبان 
و تن آن!
پاسخ:
آها!
خدا کمکت کنه ان شالله.
من نیز هم ):
پاسخ:
:(
ما میتوانیم! :)