ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3771.

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ب.ظ

بنده یه خبطی کردم،

به این سایتهای ترفند اعتماد کردم،

و برای رفع مشکل IDMم آپدیتش کردم!

دیگه کار نمیکنه کلا!

سریال نامبر میخواد.

و حتی دیگه نمیذاره من با بروزر چیزی رو دانلود کنم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۳ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۴۰ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
کرکش پرید فقط با تعویض ویندوز درست میشه
پاسخ:
نگوووووو!
با حذف خودش درست نمیشه؟ و دانلود مجدد؟
خوب 
Uninstall نمیشه؟
پاسخ:
نمیدونم!
حالا مستر بیاد ببینم چه کار میکنه.
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نباید به روزش می کردی اصلا 
دیگه راهی نداری فک کنم
پاسخ:
:(
آره میدونستم نباید آپدیت کرد.
اما مدتی بود کار نمیکرد و اون وبی که گولم زد گفت این کار رو بکنید اینطوری دیگه سریال ازتون نمیخواد.
اما بازم خواست نامرد!
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۳۳ منِ ناشناس
منم خیلی اوقات که برنامه ای آپدیت میکنم دیگه کارنمیکنه بخاطرهمین وسه برنامه های مهم از خیر ـپدیت کردن گذشتم.
پاسخ:
کار درست همینه!
اصلا اولین جمله‌ای که موقع نصب دانلود منیجر بهم میگفتن همه،این بود که آپدیتش نکن!!
شاید مجبور شی ویندوز عوض کنی!!
البته من نمیدونمااااا ... همینطوری میگم!
پاسخ:
آره میدونستم اما دیگه کار نمیکرد.بعدم گولِ یک وب روخوردم :(
ان شالله که به تغییر ویندوز نرسه.
۰۴ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۱۶ بنت شهرآشوب
ازون ترافیک مفتیا زیادا ندارید دوباره دانلود کنید؟
پاسخ:
ترافیک مفتیا چیه خواهر؟
پای اون حجم پول داده بودیم و هدر رفت! پوووول! :|
۰۴ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

اصن کامپیوترتون دیگه بدرد نمیخوره

کار از ویندوز عوض کردن گذشته

کامپیوتروعوض کنین
والا 

پاسخ:
:))
فکرکنم این مطمئن ترین راهه :))