ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3777.

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

امشب مستر به مناسبت دیروز،

برام یه خوکِ عروسکی خرید!

هههه ههه!

خیلی جیگره خدایی،

و مستر هم انصافا سخاوتمندانه خرید!

:دی



+پسرک اسمشو گذاشته کوکو!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۷ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۰۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوک دوس ندارم 
زشته که :(

مبارکت باشه جانا :)
پاسخ:
:)))
آره منم چون خوکه یه جوری ام! :))
ولی خدایی جیگره :)
معلوم نیست خوکه! :)))
مرسی گلم.
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۱۹ بلاگر آرام
خدایی خوک عروسکی از جوراب خیلی بهتره برو حالشو ببر:))))
پاسخ:
:)))
ولی مشکل اینه که اسمش خوکه! :|
چی؟ O  o
از آقاتون بپرس اشک براش علامت سوال شده چرا خوک حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)
آقا من یادم باشه برای آقامون جوراب نخرم هههههه ههههه
پاسخ:
ما نفهمیدیم خوکه! خخخخخ!
حالا عکسشو میذارم.
اتفاقا صبح فکر میکردم برم عوض کنم این خوکه رو! چون خوکه جالب نیست.
بعد که دوباره دیدمش دیدم نهههه! خدایی دوست داشتنیه.
آرهههه یادت باشه حتما :))
من همه چی یادمه 
ولی هیشکی منو یادش نیست که گیرنده شوهر وجودم خالیه میتونم جفت بگیرم :/ 
پاسخ:
چرااااا! به وقتش یکی هم پیدا میشه که همه چیز در مورد شمارو یادش می مونه!
هرچند کلا  از مردها نباید چنین انتظاری داشت چون ممکنه به شدت ناامید بشی از خودت!خخخخ!
ما که هنوز که هنوزه نتونستیم مستر رو  برای به خاطر سپردن بعضی چیزها وادار کنیم!
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۳۹ مامان محمدمهدی
مبارکت باشه
بچه ها ازت نخواستنش؟ من بودم قایمش میکردم از دستشون:)
پاسخ:
چرا!
پسرک برداشته ش اسمشم گذاشته کوکو! :))