ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3785.

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

با مستر تصمیم گرفتیم

جمعه ی اول سال مراسم دعای ندبه تو خونه مون برگزار کنیم.

:)



+عاشق این ایده شدم! :)

+اول میخواستم جمعه ی آخر سال باشه، دیدم اول سال قشنگتره.

ان شالله چهارم فروردین ماه به شرط توفیق.

+اینطور مراسم ها رو دوست دارم، شاید به قصد مایه گذاشتن از آبروی بقیه.

+حالا بگین صبحانه چی پذیرایی کنیم خوبه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
لوسی می

نظرات  (۲۰)

اگه جمعیت زیاد نیست حلیم یا آش :)
منم میام :دی

پاسخ:
به حلیم فکرکردیم. حلیم رو با چی باید گذاشت؟ من تا به حال نه در پذیراییِ حلیم بودم و نه با حلیم پذیرایی کردم!
راستشو بخوای اصلا حلیم دوست ندارم خودم! که خب مهم هم نیست تو این مسئله.
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۳۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه ایده خوبی 
ما رو هم ذعا کنین:)
پاسخ:
مرسی.
دوست داشتی شما هم اجرا کنین :)
قربان شمامحتاجیم.
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۳۱ دچــ ــــار
سلام :) 
قبول باشه
پاسخ:
سلام.
مرسی پیشاپیش! :)
با نون :) و چایی
آش شله قلمکار هم خوبه
آش آبادانی را هم من شنیدم بعضی میدن اما تنده ممکنه بعضی معدشون اذیت بشه
پاسخ:
واقعا همین فقط؟ یعنی سبزی وپنیر و اینا نمیخواد؟
آش آبادانی که اصلا نشنیدم تا به حال! :|
آش شله قلمکار هم شک دارم خورده باشم! :|
مرسی از پیشنهادت.
ازین مربا و پنیرو کره  کوجیک یه نفره هام خوبه ها 
یا اصلا نان ساندویچ کوچولو با محتوای دلخواه :)
پاسخ:
ساندویچ رو خوب اومدی :)
مثلا الویه خوبه؟
به کره و مربای کوچیک فکر کردیم اما خب خیلی یه جوری به نظرمون اومد!
آخه اینجا خونه ست! مدل پذیراییش باید صمیمانه تر باشه دیگه.
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۴۵ بنت شهرآشوب
ان شالله که خدا پیشاپیش قبول کنه
عدسی هم خوبه
حلیم خیلی کار داره. ولی عدسی ساده تره
حالا شما نبینید که خودتون چی دوست دارید. ببینید مهموناتون چیا دوست دارن
پاسخ:
الهی آمین.
آره من به خودم کاری ندارم معمولا همه حلیم رو دوست دارن!
من استثنام این وسط گویا!
برای حلیم، عدسی هم بهش میخوره مثل ساید دیش
چون همه را می شناسین میدونین سبک خورد و خوراکشون را برای همین دستتون باز تره
مثلا الویه را هم ببین مهمان هات چه سبکی هستن می پسندن یا نه نهایت دو مدلی باشه هم خوبه  مثلا ساندویچ الویه با ساندویچ پنیر سبزی و یا پنیر گردو 
کله پاچه خور نیستن مهمون ها؟
فکر کن بعد دعا ندبه :))
پاسخ:
آره پنیرگردو هم خوبهههه:)
چرا خیلی کله پاچه خورن! خخخ! اینم فکر جالبیه :))
مطمئن باش دعات میکنم بابت همکاری صمیمانه ت.
مرسی عزیزم.
مسجد دانشگاه لیسانسم بعددعای ندبه آش شله قلمکار میدادن بعضی اوقات
مسجدمحله بچگیامم نون و پنیرو سبزی و سیب زمینی آب پز که عااااشقش بودم
حلیم بدی خب خرجش بیشتره. بستگی داره چقدر قرار باشه هزینه کنید. اگرم تاحالا درست نکردی خب استرس داره. از شب باید بزاری استرسشم داشته باشی چی بشه. گوشت رو میپزی، نخود رو هم، بعد میکوبی شون و با گندم میزاری جا بیفتن. البته ممکنه شهرای دیگه مدلش فرق داشته باشه، نمیدونم.
به نظر من فرنی، عدسی هم خوبن و راحت ترو سبک تر.
پاسخ:
ممنون از پیشنهادات خووووبت.
البته اگر بخوایم حلیم بدیم از بیرون میخرم دیگه!به قول تو به استرسش هم نمی ارزه.
مطمئن باش هرچی بدم دعات میکنم همون روز بابت پیشنهاداتت :)
اوممم وقتی پست رو خوندم گفتم زیرش صاف می نویسم نون سنگکک با پنیر به اضافه چای شیرین:) این صبحونه فوق العاده ی مهدیه شهر ماست :) 
دعای ندبه است دیگه 
نمیخوای که مهمونی بدی 
پاسخ:
:)
خب مشکل اینه که اینجا خونه ست و مهدیه نیست.
به نظر منم تخم مرغ آب پز با پنیر و گوجه و خیار و چایی بد نباشه.
عدسی هم گزینه خیلی خوبیه و همینطور شیربرنج :))
ولی حلیم برای تعداد نفرات زیاد اگه تجربه پختنش رو نداری باید از بیرون بگیری.
پاسخ:
تخم مرغ خیلی خوبه اما دیگه خیلی روتین شده! اینجا دیگه همه همینو میدن.
ولی عدسی و شیربرنج رو پایه ام.
حلیم که قطعا باید از بیرون بخرم.
مرسی عزیزم.
راستی درکنار چایی میتونید شیرکاکائوی داغ هم بدید 
گزینه ها که زیاد بشه بیشتر گیج میشه آدم :/
پاسخ:
اگر شیر برنج باشه دیگه.
فکر نمیکنم با عدسی سازگار باشه.
شایدم باشه! :|
درست میگی ساده بودن بهتره.
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۳۹ مامان محمدمهدی
سلام
فکر نکنم الویه واسه صبحانه خوب باشه
آش شله قلمکار هم
نون و پنیر و گردو هم به تنهایی کمه
ولی حلیم خیلی خوبه و رسمیه و اکثرا هم دوست دارن، من هم
البته بساط چای و نون و خرما هم در کنار حلیم باید براه باشه
ولی کلا اگه میخوای اینجور مراسما دائمی برقرار باشه تو خونه ت
سعی کن سخت نگیری و سختش نکنی واسه خودت
رو کمک ما هم حساب کن و شریکمون کن در ثوابش
پاسخ:
سلام.
ممنونم از پیشنهادت خیلی لطف کردی.
همین که پیشنهاد میدین شما رو شریک کردم دیگه!
منظور جمله ی آخرتو نفهمیدم راستش.
نذرتون قبول باشه عزیزم خیلی جالبه،
به نظر منم همون حلیم باساندویچ پنیر وسبزی بهتره با خرما وگردو چون آش سنگینه من اگه خودم صبحونه بخورم میرم بیمارستان
پاسخ:
مرسی عزیزم البته نذر نیست تصمیمه.
آره متشکرم از پیشنهادت منم فکر میکنم حلیم ایده آل ترینشه.
چرا نظرات بنده حقیر رو تایید نکردید؟
پاسخ:
عزیزم جان این چه حرفیه.
اختیار داری.
هنوزجواب نداده بودم خب. الان تایید کردم.
چه ایده خوبی، پیشاپیش قبول باشه
ذهنمو درگیر کرد ببینم قابل اجرا هست تو خونه ما یا نه:)
پاسخ:
آرهههههه همینو میخواستم که یکی دیگه هم بگه منم بازی :دی
ان شالله جور بشه شما هم بتونی انجام بدی ما رو هم دعا کنی.
حلیم
پاسخ:
اوهوم :)
حلیم تنها؟
یا به نظرت نون و پنیر و چیزی هم کنارش؟
چه خوب یه ایده آخه اکثرا واسه یه کاری ازاین مراسم ها به جا میارن درهرصورت دعاتون قبول باشه
پاسخ:
مرسی عزیزم.
حاجات شما هم مستجاب :)
خخخخ پیرو جوابت به جناب مک بس کانلا تابلو بود دنبال شریک جرم می گردی :)))
پاسخ:
آره دیگه اصلا برای همین این ایده رونوشتم.
نون پنیرم میتونی بذاری یهو کسی دوست نداشت
پاسخ:
آره بایدیه چیزجانبی هم بذاریم.
https://www.instagram.com/p/BRaFET9DpM8/?taken-by=mehnoosh_mah

;)
اینو یادت افتادم
گل نرگسم گذاشته...
پاسخ:
مرسی عزیزم.
آرهههه عالیه گل نرگس میذارم حتما :)