ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3787.

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ

پسرک حسابی منو دلخور کرده،

میگم بیسکوییت بهت نمیدم.

کلی جیغ و داد میکنه

و تنها چیزی که از من میشنوه اینه که هروقت خواستی درست صحبت کنی بیا صحبت کنیم.

حالا اومده میگه مامان منو می بخشی؟

- بله :) و می بوسمش.

+ حالا بهم بیسکوییت میدی؟

- به خاطر بیسکوییت معذرت خواهی کردی؟

+ آره.

- :|

+ البته نه به خاطر بیسکوییت گردها، به خاطر بیسکوییت این شکلیها! (بعد یه شکلی رو هوا میکشه که بفهمم کدومو میگه!)

:|

من دیگه حرفی ندارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۴۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منم دیگه حرفی ندارم:)
پاسخ:
:))
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۴۳ بنت شهرآشوب
از سطح تفکر ساده ی بچه نمیشه بیش از این انتظار داشت.
اون دنیا رو بر محور خواسته هاش میبینه
پاسخ:
دقیقا!
دنیای خیلی ساده و بی ریای بچه ها:)
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۳ دچــ ــــار
یعنی خواننده باید خودشو بزنه با این مکالمه ی شیرین و باصفا :)))
البته شیرین و باصفا حرفای پسرک بودا :/
پاسخ:
:)
بچه ها سیاست مدارهای عالی هستن ما دست کم میگیرمشون:)))
پاسخ:
سیاست مدارهای بی ریا :)
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۱ مامان محمدمهدی
عجبا
پاسخ:
:|
ای قربون اون صداقتش:) که آدمو خلع صلاح میکنه:دی
پاسخ:
:))
ای جان!
پاسخ:
قربون شما:)