ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3793.

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

چگونه می شود مانع پرت کردن اجسام توسط بچه ها شد؟؟!

نمیدونم آیا انتظارم از پسرک زیاده که اینو درک کنه و چیزی رو پرت نکنه؟!

فکر نمیکنم انتظار زیادی باشه!



+امروز صندلیشو پرتاب کرد و مستقیم خورد به بین دو چشم گل پسر!

خدا رحم کرد واقعا.

دیروز هم جسم پرتابیش خورد به لیوان روی اپن و هزار تکه شد.

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۵۶ بنت شهرآشوب
واااااای
پس وارد مرحله ی پرتابی شده!
پاسخ:
یه دوره این مرحله رو گذرونده بود! دوباره واردش شدیم! :|
هوف 
این بار ترسم اساسی درست بود 
یک کم از شانس اون ور تر بوده اسفند دود کردی براشون؟ گل پسر طفلی 
داره ضد ضربه اش می کنه :)
پاسخ:
:(
مرسی خانم پرستار :)
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۰۳ بلاگر آرام
اخ اخ موقع خونه تکونیاس
نگرانتون شدم...
خب شاید انتظار زیادیه واقعا!
پاسخ:
چی بگم والا!
مرسی عزیزم.
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۲۳ دچــ ــــار
ببریدش توی رشته پرتاب دیسک و نیزه و این چیزا :))
پاسخ:
اگه بخوام با توجه به کارهاش بفرستمش کلاس باید همه رشته های ورزشی رو ساپورت کنیم!
البته به جز رشته های توپ  دار!
به طرز عجیبی خیلی فوتبالی نیست!
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۰۳ بنتُ الهدی
دکتر سلطانی میگن نباید مانع کارهای اشتباهی شد که بچه ها دوست دارن انجام بدن بلکه باید با یه کار خوب جایگزینش کرد ! مثلا بچه داره دیوار رو خط خطی میکنه شما ماژیکو ازش نگیر ! یه برگه بچسبون به دیوار بهش بگو اینجا نقاشی بکش !
یا در این مورد من بنظرم میرسه ازین پرتاب حلقه ها یا تور بسکتبال میشه استفاده کرد. حتی قبل این که فاجعه رخ بده :)) اگر میبینید دوست داره چیزی پرت کنه یه وقتایی با هم مسابقه بذارید. فکر کنم جواب بده :)
پاسخ:
اوه! مرسی از پیشنهاد خوبت :)
پیدا کردی به ما هم بگو

فکر کنم پسرک باید درک کنه
پاسخ:
آره منم همین انتظار رودارم:(
اوه!
من که تجربه ندارم ولی این رو اگه نخوندین بخونین.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/57083/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D9%85-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF
پاسخ:
مرسی عزیزم.
فکر کنم تو این سن عاشق این کار هستن.
شبا واسش قصه بگو از خطرات این کار که اگه به یه گل پسری میخورد چی میشد و این حرفا ...
منم این مشکل رو با پسرم داشتم البته الان خیلی کمتر شده اما گاهی یه هو این کار رو میکنه
پاسخ:
نمیدونم!
من فکر میکردم تو سن های پایین تر اینطوره! :|
ای وای!!!
خدا رحم کرد واقعا!!
پاسخ:
:(
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
ای وای:/
پاسخ:
:(