ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3797.

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

وقتی پسرک کوچیک بودخیلی به من وابسته نبود.

و من همیشه احساس گناه داشتم و تصور میکردم با من مانوس نیست.

و من حتما کم گذاشتم که این مدلی رفتار میکنه.

اما الان گل پسر کاملا به من وابسته ست

بازی با من رو دوست تر داره تا بقیه،

بغل من رو ترجیح میده به همه!

ولی پسرک با اینکه خیلی مهربان و خانواده دوسته

اما اینقدر رو "بودن من" تاکید نداشت.

و من همون مادری هستم که برای پسرک بودم.

این ها تفاوتهای بچه هاست.

درسته که رفتار ما هم رو روشی که اتخاذ میکنند اثر میذاره،

اما بچه ها با هم فرق دارن.

بچه هاتون رو با بچه های هیچکسی مقایسه نکنین،

و بی خودی به خودتون عذاب وجدان ندین و احساس گناه نکنین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۰۴ دچــ ــــار
به خاطر همینه که باهاش خوب نیستین؟! :/
پاسخ:
چه کرد با من این کامنت!
:|
خیلی عالی
واقعا نکته ی قابل توجهیه.
پاسخ:
:)
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۵۸ دچــ ــــار
تاثیر بد داشت یا خوب؟ 

آخه دیدم توی پست ها خیلی ازش بد می گین:)
حتی گاهی زورتون میاره که باهوشه !! :/
پاسخ:
میشه در مورد پستهایی که در مورد بچه هاست کامنت نذارین لطفا؟؟!
:|
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۱۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اگه یه وقت خدای نکرده بچه دار شدم چشم حواسم هست :)
پاسخ:
نگو اینو... نگووووو!
الهی بگردم پسرک:) 
تا حالا فکر کردی کدوم یکی بیشتر عصای دستت خواهد شد؟ حسم مخصوصا با این پست میشه پسرک:)
پاسخ:
نه بهش فکر نکردم. دوست ندارم اینطوری بهشون نگاه کنم.
هرچند که شاید واقعا یه روزی این کار رو بکنم! :|
واااقعا که بچه‌ها با هم فرق دارن... خیلی فرق دارن...
پاسخ:
آره واقعا با هم فرق دارن. زیاد!
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۸ بنتُ الهدی
چه جالب ! اینا از تجربیات مادریه :)
پاسخ:
:)
آره دیگه :)
ببینم درست فهمیدم آقای دچار احساس کردن تو گل پسر رو بیشتر دوست داری؟
واه! این همه اومدم اینجا هرگز چنین چیزی حس نکردم!
پاسخ:
نمیدونم چه احساسی داشتن! :|
اما کپ بنمودم! :دی
پاسخم نشون میده که کپ کردم دیگه! :))
فکر کنم کلا به خودت زیاد سخت میگیری
پاسخ:
آرههههه خیلی:((
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۰ بنت شهرآشوب
به نظر من پسرکتون آینده ی خوبی خواهد داشت، درک بالایی از موقعیت ها داره
پاسخ:
مرسی عزیزم ان شالله خدا براش بخواد :)
یه وبلاگی بود بچه هاش سحر کوچیکه و سحر بزرگ است اسم هاشون(شاید دیده باشیش)
اونم شبیه حرف شما را میزد ...می گفت بچه هام خیلی متفاوت هستن و این تفاوتشوت باعث شده هرکدوم دو دریچه ی مجزا به روی دنیا واسم باز کنن و ...  :)

پاسخ:
آره دیده بودم خیلی آشناست برام امایادم نیست کامل.
درست گفته واقعا.
البته بچه های من خیلی شبیه به هم هستن، ولی خب در هر حال تفاوت تو همه ی انسانها هست و مهمه که این تفاوت هارو گاهی بپذیریم.
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۶ مامان محمدمهدی
جدا هم بچه با بچه فرق داره
مثلا همین م م با فاطمه:م م فوق العاده مهربون و سربراه و عالیو برعکس فاطمه فوق العاده شیطون و بدجنس و ...
الحمدلله
پاسخ:
واقعا؟!
چه تفاوتهای بارزی :))
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۰۲ مامان محمدمهدی
بعله واقعا و بدترش
تازه حرف گوش نکنی رو هم اضافه کن که بینشون زمین تا آسمون فرقه
پاسخ:
:|
خدایی حرف گوش نکنی بچه ها خیلی رواعصابه!
وقتهایی که پسرک میره تو مودش به واقع شاکی میشم!