ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3821.

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

دارم چاق میشم!

این هر روز خرید رفتنها،

و اکثرا فست فود خوردنها،

اساسی داره چاقمون میکنه.

من نزدیک دو کیلو وزن اضافه کردم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۷)

فست فود؟
یعنی وقت نهار بیرونید؟ میشه املت خوردها 
یا اگه بیرونی ساندویچ نیمرو بگیری
پاسخ:
:|

۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۲ مامان محمدمهدی
دغدغه اینروزهای من:(
پاسخ:
من دوست نداشتم این دغدغه ی عیدم باشههههه :((
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۴ بنتُ الهدی
من سعی میکنم یه چیزی آماده کنم ببریم!هرچند اغلب اون چیز یه نوع سرخ کردنیه :)) و دست کمی از فست فود نداره !
پاسخ:
آفرین چقدر کدبانو :)
هرچی باشه از فست فود بهتر و سالمتره :)
دقیقا معنی اون شکلک چیه؟
پاسخ:
این: :|
؟
چهره ش همون خنثای بلاگفاست!
یه معنای خاصی از این چهره در میاد دیگه!
یعنی ای بابا! :|
:))
عزیزم اشکالی نداره اخه دو کیلو که این حرفا رو نداره (:
من عاشق فست فودم ... عاااااشق ها... اما خب تقریبا اصلا نمیخوریم مگه اینکه بریم تهران و مهمون بشیم ...
پاسخ:
باورت میشه همه ش رو اعصابمه؟!
از اینکه باید تو عید مدارا کنم برای خوردن حرصم گرفته! :|
خودت چرا درست نمیکنی؟ بیشتر فست فودهای ما خونگیه اما خب این چند روز بیرونی خوردیم.
راستش من که زده شده م!
قبلا خیلی درست میکردم اما الان با این دختر وروجک اصلا نمیتونم شاید کمی هم تنبلی می کنم
پاسخ:
حالا ان شالله یکی دوبار درست کنی راه میفتی:)
:/ خوب راستش من که نفهمیدم منظورت از گذاشتن اون شکلک در جواب کامنت من چی بود
پاسخ:
چی بگم والا! :|
خب کپ کردم از پیشنهاد املت و ساندویچ نیمرو دیگه!
سخت نگیر حالا!