ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3829.

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

هنوز هیچی نشده ساعت یک شد!

جهش زمانی به این میگن!



+سال نو مبارک!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
لوسی می

نظرات  (۸)

روحانی مچکریم!
پاسخ:
:)
۰۲ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۲۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کاش یهو زندگی منم یه سال می رفت جلو 
پاسخ:
عزیزمممم..
میگذره سخت اما میگذره..

+حالا ببین کی اینو میگه!:|
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا که سال خوب وخوشی درکنار خانواده داشته باشی
کاش این ساعت رو تغییر نمیدادن خیلی خوب میشد
پاسخ:
سلام عزیزم. همچنین برای شما سال نوی شماهم مبارک.
آره واقعا! آدم احساس میکنه یه ساعت از عمرش کم شده! :|
۰۲ فروردين ۹۶ ، ۰۵:۲۷ تنها دلشکسته

سلام

خواهر عیدت مبارک...

بیدارم و سخت قلبم گرفته از غصه...

دعایم کن.

پاسخ:
سلام.سال نو بر شما هم مبارک.
غم و غصه ازت دور باشه خواهرجون
چراااا؟!
الهی که تو امسال روی غم نبینی و همیشه شاد باشی.
سلام
سال نو مبارک 
پاسخ:
سلام :)
ممنونم سال نو بر شما هم مبارک باشه:)
۰۲ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۵۶ مامان محمدمهدی
سلام سلام
سال نو مبارک
پاسخ:
سلام علیکم.
سال نو بر شما نیزمبارک:)
عید شمام مبارک :)
پاسخ:
:*
همچنین عزیزم.
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال خوبی داشته باشید:)
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین شما.