ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3833.

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

بس که بد میگذرد زندگیِ اهل جهان،

مردم از عمر چو سالی گذرد عید کنند!



+این بیت رو هر سال به یاد میارم و راستش گاهی احساس میکنم در من صادقه!

من واقعا هر سال منتظر تعطیلات نوروزم!

+راستش هنوز هم از لحظه هام لذت نمی برم و تماماً نگران گذر لحظه هام!

نگران روز چهاردهم،

نگران فرداهاااااا تا نوروز سال آینده،

نگران تکرار سال گذشته،

نگرانِ

تنهایی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

سلام خانوم
عیدت مبارک
چه جالب...دقیقا چند روز پیش داشتم به همسر همین حرفای شما رو می گفتم اینکه توی همه فرهنگ ها و ادیان دنیا روزی به نام روز عید وجود داره،در صورتی که روز عید فرقی با باقی روزها نداره اما انگار همه مردم به نوعی منتظرند،منتظر یه حال خوب،یه روزگار خوب،همه مردم فکر می کنند با اومدن یه سال جدید اتفاقات خوبی می افته و غصه هاشون تموم میشه،یعنی همه مردم دنیا خواسته و ناخواسته چشم انتظارند،چشم انتظار روزگاری خوب،چشم انتظاری که شاید خیلی هاشون ندونند اما ناخوداگاهشون همه منتظرند...منتظر یه آقایی که بیاد و حال همه رو خوووب کنه...آقایی که بیاد و مثل بارون غ
صه های همه رو بشوره و ببره...
پاسخ:
سلام.
سال نوی شما هم مبارک.
آره کاملا درسته چقدر خوب گفتی :)
انگار انتظار به صورت فطری تو وجود آدم هست..
اللهم عجل لولیک الفرج

۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۷ مامان محمدمهدی
چه بد!
از بیتش خیلی خوشم اومد:)
پاسخ:
چی چه بد؟
بالاخره بد بود یا جالب؟
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۱۹ مامان محمدمهدی
چه بد که اینقدر روزهات با نگرانی سپری میشه
بیتش هم زیبا بود 
پاسخ:
آره :(
دیگه داریم به آخرش میرسیم :|
:)