ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3835.

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ق.ظ

الوعده وفا!

اینم همون کنج دنج خونه ی ماست،

که البته موقع تشریف فرمایی میهمانان به محل استقرار سفره هفت سین تبدیل میشه!

درغیر این صورت اون میز هفت سینی اونجا نیست،

و به جاش یه میز و یه صندلی اونجا گذاشته بودم.



+حالا اینکه چرا اینقدر دوستش دارم یکی به خاطر سرسبزیشه،

و دیگری اینکه این نقطه ی خونه، برای من یکی از دو ایراد بزرگ خونه بود،

که حالا با این گلها به صورت موقت مرتفع شده و دوست داشتنی شده!

این کنج، زاویه ی حاده ی ذوزنقه ی قائم الزاویه ی هال خونه ست.

گفته بودم که پذیرایی خونه مون ذوزنقه ای شکله!

و الان دیگه برام ایراد خونه محسوب نمیشه و دوستش دارم.

+من یه خروسِ لگویی برای هفت سین درست کرده بودم که پسرک در اقدامی انتحاری خرابش کرد،

حالا یه جوجه خروس درست کرده تو هفت سین گذاشته!

پیداش کنید! :)

+تخم مرغهای رنگی هم هنر پسرکه،

که اینطوری در کشوی دراور حاوی لباسهای بنده کشف شد!

خودش برداشته بود و رنگ کرده بود و بعدم لای دستمال کاغذی پیچیده و گذاشته بود خشک بشن!


+هرکار کردم عکس خونه به همین شکلِ چرخیده، اینجا ثبت شد! و چرایش هم معلوم نیست!

چون عکسی که بارگذاری کردم درسته اما اینجا با چرخش نود درجه ای نشون داده میشه! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷
لوسی می

نظرات  (۱)

چه میناکاری های خوشگلی
پاسخ:
:دی