ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3843.

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ق.ظ

گاهی عمیقاً به دریافت بورس تحصیلی خارج از کشور فکر میکنم،

و مصمم میشم که شرایطشو ایجاد کنم،

و پیگیرش میشم!

با تمام ترس و نگرانی ای که فکر کردن به رخ دادنش در دلم میندازه،

اما وااااقعا دوست دارم تجربه ش کنم.

حیف که مستر اصلا و ابدا پایه نیست،

و تو این موضوع یک ضدحال کامله،

حتی بیشتر از ضدحال،

مخالفتش به من احساس محدود شدن رو میده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۲۱ مامان محمدمهدی
حالا من تو خونه در برابر همسرم در خصوص همین موضوع نقش مستر شمارو ایفا میکنم:)
پاسخ:
چرا خب؟ این همه منافع در رفتن هست چرا میگی نه؟
راستش منم یاد دوستانی افتادم که آقای خونه پایه ست و به خاطر خانم خونه مونده!
بعد فکر کردم آیا اون آقایان خونه هم احساس محدودیت دارن؟ یا من به خاطر حس خانم بودنم و باید چشم گفتنم، دارم زیادی سخت میگیرم؟! :|
خیلی ازون هایی که مقید هستن برای تحصیل رفتن ولی به خاطر بچه هاشون برگشتن ایران 

البته که پروسش خیلی هم راحت نیست 
پاسخ:
خب من بچه هام هنوز کوچیکن و برای همینه که به رفتن فکر میکنم وگرنه که کلا منتفی بود.
خب شرایطش برای من وجود داره و برای مستر هم!
ینی هردومون میتونیم برای تحصیل بورس بشیم.
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۳ مامان محمدمهدی
چه منافعی مثلا؟ وقتی میتونه همینجا بخونه چه دلیلی داره همه زندگیمونو جمع کنیم بریم؟ ایشون تنها رفتنش هم که با وجود دو بچه و کارمند بودن من اصلا منطقی نیست و از طرفی چون کار من دولتی نیست رفتنم مصادفه با کلا بیرون اومدن از کار که اصلا منطقی نیست و ...
بله کاملا حس محدود شدن دست میده به ایشون هم وقتی من اینجور مواقع مخالفت میکنم 
آقایون هم باید چشم بگن:)
پاسخ:
آره الان که فکر میکنم برای شما منافعی نداره، خب برای چی میخوان برن اصلا؟! :|
برای ما داره! :دی
چون کار مستر دولتیه (هرچند اگر خصوصی هم باشی بازم با رفت و برگشتی که برای تحصیل باشه چیزی از دست نمیدی چون تحصیل کردی مگر اینکه شمانخوای اونجا درس بخونی!) و مستر هم شرایط پذیرش داره و هردومون میتونیم بورس بشیم. و اگر بتونیم بورس کامل رو بگیریم از لحاظ اقتصادی هم به نفعمونه. که البته من فقط به این شرط بورس کامل میگم بریم نه به شرایط سخت.
انگار که چهار سال میری درس میخونی پول جمع میکنی میای. هم فرصت های شغلی اینجات چند برابر میشه هم درآمدت.
منم با همسرتون موافقم از یه طرف هم شمارو درک میکنم ؛)... اما اولویت با خانوادست بنظرم:)
پاسخ:
خب طبیعتاً من پا نمیشم تنهایی برم خارج! :|
ولی اینکه مستر منافع مسلمش رو به راحتی نادیده میگیره زور داره برام.

حس محدود شدن که طبیعیه حس کنی

سوالی که در کامنت از مامان م.م. پرسیدی خیلی دوست دارم جوابشو بدونم

بعدشم تابلو با دو تا بچه چجوری می خوای بری بورسیه؟ کشکه مگه؟





این کدی که برای کامنتها گذاشتی جدیده، قبلا نبود. دلیلی داره؟

پاسخ:
جواب دادن :)
دو تا بچه مشکلی ایجاد نمیکنه.
اگر من بتونم بورس کامل بگیرم برای بچه ها مشکلی ایجاد نمیشه مخصوصا اینکه سنشون هم خیلی کمه و خیلی با مدرسه شون تداخل نداره.
البته اگر الان اقدام کنیم!
آره یه مدتیه که کامنتهام مورد تهاجم اسپمی قرار گرفته و هربار می بینم مثلا 100 تا هرزنامه برام اومده!
گفتم یه مدت کد ضد اسپم رو فعال کنم.
من اصلا حاضر نیستم خارج از ایران زندگی کنم. به هیچ وجه.. ولی فامیل همسر سابقه دارن در این زمینه :)) و اگر قرار باشه بهش فکر کنم قطعا پیشنهادش توسط همسر مطرح میشه. امیدوارم هیچ وقت گذرمون نیفته اون ورا :(
پاسخ:
ان شالله هیچوقت گذرتون نیفته اونورا :دی
سلام
چه جالب تو خونه ما این قضیه برعکس شده
البته من خیلی هم مخالف نیستم از یه نظرایی هم رفتن ما خیلی خوبه اما من بشدت می ترسم چون ما برای درس خوندن نمیخوایم بریم برای درس دادن می خوایم بریم و خب این تو بعضی کشورها خطرناکه و همسر منم از خطر استقبال میکنه
پاسخ:
سلام. اوه خب باید دقیق بررسی کنین.
ان شالله تصمیم خوبی بگیرین :)