ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3852.

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

پس فردا تولد مستره.

و با توجه به اینکه هفته ی بعدش روز پدره،

تصمیم دارم هفت شبانه روز جشن و پایکوبی داشته باشیم.

:دی



+ولی واقعا تو ایجاد ایده ی جدید درمانده شده ام!

حتی نمیدونم برای تولدش چی بخرم! چه برسه به یه هفته جشن و پایکوبی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۴)

یه هفته جشن و پایکوبی؟؟؟؟؟؟؟
مبارکا باشه
به نظر من تو اون یه هفته برای شام و ناهار و دسر و لباس خوشگل و آرایش و اینا برنامه بریز
همین که فضای خونه فضای شادی بشه، چندتا گلدون شاداب اضافه کنی و هر شب یه دورهمی کوچیک داشته باشید خودش پایکوبیه
پاسخ:
:)))
آره ولی منظورم از جشن و پایکوبی ایجاد یه هفته ی خاص برای مستره.
همینایی که شما گفتی.
دقیقا منظورم همین بود و میگم برای همینا ایده کم آوردم دیگه! هرچی میچینم سه چهار شب رو بیشتر ساپورت نمیکنه! :))
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۳۵ مامان محمدمهدی
اوووف که چقدر خرید کادو برای آقایون سخته!
چقدر میخوای هزینه کنی؟
خانوم برادرم برای برادرم یه پرینتر رنگی خرید ازین کوچولوهای قابل حمل که بتونه با خودش تو دیار غربت حمل کنه و استفاده حدا میدونه چقدر خوشحال شد و من هیچوقت اینقدر خوشحال ندیده بودم برادر جانو:))
همسر ما هم که هرچی واسش بخری میبره عوضش میکنه و یه رنگ یا مدل دیگه میخره و من چند ساله بهش سکه میدم.حوصله غصه خوردن ندارم
شما هم کلا زیادی سخت نگیر:)))

پاسخ:
خیلی خیلی!
خب راستش چون صاحب اصلی درآمد زندگی ما خود مستره هدیه ی نقدی یا سکه یا از این چیزها خیلی براش جذاب نیست!
فکر کن از پول خودش براش چنین چیزهایی بخرم!
من فقط برای ابراز محبت هدیه میدم و جنبه مادیش خیلی مهم نیست.
اگر منم حقوق خودموداشتم احتمالا سکه خیلی براش دلچسب میشد :)
کل یک هفته رو هست یعنی؟



بابای من که تابلو دوست داره که گوشه اش بنویسن روزت مبارک یا دوستت دارم و....
پاسخ:
نمیدونم! ان شالله که باشه.
حتما هست دیگه! هنوز که شروع نشده.
واقعا من نمیدونم مستر چی دوست داره! :|
ما یه بی تدبیری خاصی هم انجام دادیم و هرچی مستر دوست داشت قبل از عید خریدیم!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لوسی کلا فازم عوض شده 
***** ***** ** *** *** **** *** *** ** *** ** ***** **** 
*** **** ** *** ******* **** ***** ** **** ***** * ************** ******** 
*** **** ** ****** **** *** * *** *** 
پاسخ:
امروز دو بار،
فردا سه بار،
پس فردا چهار بار!
ادامه بده.
الکی بدون حس خاصی ادامه بدهههههه!
از این فکرها هم نکن!
ببخشید حذف کردم اما فکر کردم شاید دوست داشته باشی حذفش کنم!