ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3855.

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

من خیلی شاکی ام!

هیچی به ذهنم نمیرسه برای مستر بخرم.

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۷)

خوش به حالت 
پاسخ:
با سپاس از شما!
الان به شدت کلافه ام!
یه چیزی میخوام بخرم که پولشو ندارم! :|

از اونجایی که روز مرد نزدیک عید بودفکر کنم  زنها غافلگیر شدن یهویی :)
+سلام خوش گذشت؟
پاسخ:
نهههه! فردا تولد مستره!
روز مرد که خیلی مونده هنوز!
خب میتونید دوتاشو یکی کنید جهت اطلاعتون 3 شنبه هفته بعد روز پدره :)))

+ شلوار شیش جیب براش بخرید :))
پاسخ:
پستمو نخوندین که نوشته بودم میخوام یک هفته جشن و پایکوبی راه بندازم؟!:دی
حالا تو روز اول جشنمون موندم! :|
به چه مناسبت!
توی این گرونی و اوضاع :)

پاسخ:
به مناسبت تولد تا تولد! عید تا عید :)
مستر خودش مولود روز پدره :)
حالا امروزو یه جشن معنوی بگیر! 
مثلا غذای مورد علاقه و...
6 روز دیگه را سنگ تموم بذار:دی

من که اکثرا میرم می پرسم چی بگیرم :دی

برای خودت یه لباس خوشگل بخر به مناسبت تولد همسرجانت روحیه ی همه ی اهل خونه شاد میشه :))
پاسخ:
:))
آره ازخیلی ها شنیدم که به مناسبت تولد همسرشون برای خودشون چیزی میخرن! خخخخ! بعد با حالتی هم تعریف میکنن که بخوان بگن چقدربرای همسرمایه گذاشتیم. :))
فکر کنم همون جشن معنوی رو برگزار کنم! هدیه ی نقدی بهش میدم دیگه نهایتا! خودش هرچی دوست داشت بخره!
فقط مدل سورپرایز رو باید برنامه ریزی کنم. من دوست دارم سورپرایزه باقی بمونه.
اصلا بی خیال هدیه:(
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۸ مامان محمدمهدی
چی میخوای بخری که پولشو نداری؟!
بنظرم قاب گوشی بخر بنظرم خوششون بیاد البته اگه ندارن
پیراهن مردانه یا تی شرت و یا عصای کوه نوردی اگه میرن(اگه نمیرن هم بخر که برن، وال لا)
حالا باز اگه یادم اومد میگم بهت
پاسخ:
من میخواستم یه کیف خلبانی براش بخرم که اینقدر میره سفر.
خب تو دیجی گشتم قیمتش هفتصد هشتصد تومن بود به بالا!
منم کارتم الان از تهی سرشاره و سیصد تومن بیشتر توش نیس! :|
مرسی دیگه فرصت نمیکنم برم.
پول نقد بهش میدم. حالا بعدا میریم یه چیزی با هم میخریم.
میگم خوش به حالت 
دغدغه ی شاد   ی داری 
هر روزت مثل هم نیست 
بده؟
پاسخ:
من برای خودم دغدغه ی شادی درست میکنم،
و البته ازش لذت می برم.
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من!
ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت!