ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3858.

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

مستر اومد و واقعا فراموش کرده بود که تولدشه1 :)

کلی ذوق کرد که کیک رو خودم پختم،

و خدایی هم کیک فوق العاده ای بود،

ما خیلی اهل کاکائو نیستیم اما واقعا این کیک رو دوست داشتیم.

پیشنهاد میکنم درست کنید.

تهیه ش خیلی هم ساده بود.

خوب بود خوش گذشت

مستر واقعا غافلگیر و البته ذوق زده شد.

تهیه ی شام هم بر عهده ی مستر بود!

:)



+بادکنک ها رو دلش نیومد بترکونه که بچه ها بازی کنن،

با کلی ضرب و زور یادداشت ها رو خوند! :))

+البته هدیه ی من هم گم شد!

+ و جالبه که مستر فکر کرد من همون چیزی رو خریدم که دلم میخواست بخرم اما پولشو نداشتم! :|

ان شالله برای روز پدر بشه بخرمش :)

1 هر سال به لطف بانکها، براش یادآوری میشد که تولدشه،

هرچند که بازم سورپرایز من موثر عمل میکرد. :)

اما امسال یه شب زودتر برگزار کردم که غافلگیرتر بشه :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۱۵ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۵ قالب بلاگ رضا
عجب
پاسخ:
بعله.
والا از +دوم نفهمیدم چی شد 
واااااای که چقدر عالیه سورپرایز شدن :) دمت گرم یه شب زودتر برگزار کردی:)
خوب پس شوهرا دوست دارن کیک دستپخت زنشون رو بخورن 
پاسخ:
من میخواستم برای مستر کیف خلبانی بخرم اما پولشو نداشتم! :(
و مستر فکر کرد اونو براش خریدم!
آره خدایی لذت بخشه :)
خب مستر فکر نمیکرد تو مدت رفتنش برای تعویض لاستیک ها من چنین بکنم!
این شد که بیشتر ذوق کرد:)
چه خووب .. خداروشکر . راستی تولدشونم مبارک :)
دارین منو وسوسه میکنید برای روز مرد بترکونما :))
پاسخ:
مرسی عزیزم.
بعلههههه! خیلی هم عالی.
چقدر خوب که پستم چند نفر رو به ترکوندن ترغیب کرده :دی
من که میخوام هفت روز رو سورپرایزیک طی کنم!
حالا ببینیم چی میشههههه! :)

+ِ سوم: به قول ملت چه دل‌های نزدیکی :))
پاسخ:
:))))
میشه گفت چه احساس نیاز مشترکی:)))
دست شما درد نکنه همسر نمونه:)
یعنی چی هدیه ت گم شد؟
پاسخ:
قربون شما.
من پول نقد رو رول کردم لای یک نوت عاشقانه گذاشتم از بس کارام بدوبدویی شد که نفهمیدم کجا گذاشتمش!
گمش کردم یعنی! فرداش پیدا شد و تقدیم مستر کردم! خخخخ!
سلام.بنظرم عکسم ازکاراتون بزاریدخوبه همش متن گذاشتن ادم روخسته میکنه.
پاسخ:
هوممممم! آره فکر میکنم اونطوری جذاب تره!
راستش یه کم ترسو ام تو شناخته شدن توسط اقوام! :|
چرا مستر فکر کرد خریدی؟ 
چی خریدی پس که گم‌شد؟
پاسخ:
نمیدونم! چون خیلی دلش میخواست و منم هی بهش میگفتم بخر از اونا!
هیچی! پول نقد رو رول کردم لای یه نوت عاشقانه گذاشتم ولی گمش کردم یعنی از بس بدوبدویی شدم که نفهمیدم کجا گذاشتمش! فرداش پیدا شد! خخخخ!
خب بگید چی خریدید و کادو دادید ما صفر کیلومترا یاد بگیریم!!!!
پاسخ:
هیچی دیگه! گفتم که پول نقدمو تقدیم کردم!
پولی که به خرید هدیه ی مورد علاقه م (و مورد حدس مستر)نمیرسید!
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۲۸ مامان محمدمهدی
دستور تهیه کیک لطفا
پاسخ:
لاوا چاکلت کیک رو یه سرچ بکنی پیدا میکنی.
من از شف طیبه دستورشو اجرا کردم.
مبارک باشه :)
خوشحالم که سورپرایز شدن
منم دوست دارم برا روز مرد بترکونم
ولی دریغ از یه قرون پول!!!
پاسخ:
مرسی عزیزم.
کیک بپز و مکانیزمهای سورپرایزی و تزیینی به کار ببر! این بهترین سورپرایز برای اقایونه! :)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همیشه به جشن و خوشی درکنار هم:)
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین شما.
سلام بر تعطیلات کریسمس :)+ ایام اعتکاف :)
پاسخ:
تعطیلات کریسمس؟؟!
:|
سلام بر ایام اعتکاف!