ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3859.

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ

امروز در اقدامی انتحاری بچه ها رو بردیم آتلیه!

آقا یه فاجعه ای بود امروز که نگو و نپرس!

از بدقلقی های پسرک و گل پسر بگیر که یه عکس درست درمون نشد ازشون بگیریم،

تااااا رو اعصاب بودنِ خود خانم عکاس!

که کلا سه تا ایده برای عکس داشت،

و اصلا بلد نبود عکس بگیره!



+فک کن یه عکس از گل پسر رو ماشین گرفتیم،

فقط سقف ماشین دیده میشه و گل پسر!

و دیگر هیچ! اصلا معلوم نیست ماشینه! :|

فقط همونو دادیم چاپ کنن! بس که بقیه ش افتضاح بود! :|

+ببخشید که نگرانتون کردم،

اینجا یه مقدار سرمون شلوغ شد و نت هم نداشتم،

بعد تنبلی و شلوغی سر، مزید برعلت شد که نت نخرم!

مرسی که نگرانم بودین، مرسی که ازم خبر گرفتین، مرسی که اینقدر مهربونین :*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۳)


برگرفته از دکان:dokan.blog.ir
پاسخ:
خخخخخ!
دمت گرم واقعا! فکرکردم کی نفر اوله بعد از این مدت که برام سریع کامنت گذاشته :))))
از پست های آخر بسی مشعوف گشتم :)
گفتم در حال جشن و پایکوبی هفت شبانه روزی هستی که نیستی :دی
پاسخ:
:)))
جشن و پایکوبی که قرار نبود همه ش کیک باشه!
هر روز به نحوی مستر رو شاد میکنم یه کوچولو هم که شاد شه خوبه دیگه! میشه جشن و پایکوبی! خخخخخ!
حسن ختام هفت شبانه روز هم سفره دیگه ان شالله.
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۹ مامان محمدمهدی
من کلا خیال خودمو راحت کردم و بچه هارو آتلیه نمیبرم البته دوبار م م رو در ٦ ماهگیو یکسالگی بردم ولی بعد اون دیگه پا نزاشتیم تو آتلیه
چه کاریه
پاسخ:
اوه! بعد نگران نیستی که فاطمه از این بابت در بزرگسالی دلخور بشه؟
راستش منم فقط یه بار گل پسر رو خواهم برد به خاطر همین پیشگیری و دیگه نمی برمشون!