ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3860.

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ

تصمیم داریم به اتفاق پدر و مادر مستر،

بریم سفر :)

کجا؟

ایرانگردی با محوریت شیراز!

الانم مشغول خونه تکونی بعد از نوروز و قبل از سفر هستم!

هوارتا کار دارم و نشستم اینجا!

:دی



+این چهارمین سال متوالیه که به لطف خدای مهربون تو ماه رجب عازم سفریم :)

سفر در ماه رجب رو دوست دارم! :)

+یعنی میشه رجب آینده، یا همین رجب اصلا، عازم کربلا بشم؟ یعنی میشه؟؟! لطفا! (نه نشد :()

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۳)

وییی
تجربه سفر دارین باهاشون؟
پاسخ:
نه! :|
ولی خب این بار میخوایم امتحان کنیم دیگه!
دعایمان کن!
توکل به خدا ان شاءالله خوش بگذره :)

پاسخ:
مرسی عزیزم ان شالله.
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۶ مامان محمدمهدی
شیراز عالیه
باید خیلی مراقب باشی که اولین تجربه ت بد نشه
پاسخ:
آرهههه من عاشق شیرازم :)
ان شالله. دعا کن دیگه! من اگر بتونم به خاطر رفتار اونها غر نزنم سر مستر از خودم خیلی راضی خواهم بود! هرچه میخواد بشه دیگه مهم نیس!