ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3863.

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

أینَما تَکوُنوُا یُدرِککُم المَوتُ،

وَ لَو کُنتُم فی بُیوتٍ مُشَیَّدَةٍ



+دقت کردید این آیه ها چقدر قشنگ و البته وحشتناک،

ضعف آدمیزاد در برابر پروردگار رو به رخ می کشن؟؟!

+هرکجا که باشید مرگ شما را درمیابد،

حتی اگر در بناهای بلند و استوار باشید.(78نساء)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۱
لوسی می

نظرات  (۴)

شما هم آره ؟:)
+ در پاسخ به اون کامنتتون که :چی شده همه پستهاتون مملو از یاد مرگ شده؟!

پاسخ:
پست من که یکیه فقط!
و بعد اینکه یعنی نمیدونید چرا؟!
این آیات برای کسانی نازل شده که از ترس جونشون تو جهاد شرکت نمیکردند
خداوند میفرماید که تو میدون جهاد که هیچ . شما اگه تو برجهای محکم هم باشید اگه مرگ بخاد بیاد میاد
عیدت مبارک :)
پاسخ:
درسته ولی در هر حال در مورد همه صادقه! :)
همه ی همه! :)
مرسی عزیزم عید شما هم مبارک.
چیو نمیدونم چرا؟ :/
پاسخ:
یاد مرگ رو دیگه!
نه نمی دونم
پاسخ:
به نظرم به اشاره ها دقت نمیکنید! :)
بی خیال اصلا.