ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3869.

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

همسر شهید رضایی نژاد مهمان خندوانه بود،

و من از خودم خجالت کشیدم،

امروز بی دلیل به یاد یکی از خاطرات دوران دانشجویی افتادم،

و باز از خودم خجالت کشیدم!



+اصلا نمیدونم چرا اینقدر آدمها با هم فرق دارن!

کاش همه مون مثل هم بودیم!

زندگی و تعاملاتمون شاید قدری مسخره میشد! شاید البته!

شایدم جذابتر میشد!

اما چیزی که قطعیه اینه که مشکل احساس عقب ماندگی و حقارت

یا خودبرتر بینی و غرور بالکل برچیده میشد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اینقد خودتو اذیت نکن لوسی می 
پاسخ:
:(
پست مبهم
پاسخ:
کجاش؟
ندیدم اون قسمتو....
ولی خیلی خیلی دلم واسه خانواده شهدا کباب میشه :(
کلا از دست دادن یکی از افراد خانواده خیلی سخته
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی.:(
لوسی 
تو توی شهر ما آشنا و فامیل نداری که احیانا؟
پاسخ:
نه! چطور؟ اتفاقا خیلی دوست دارم بیام مفصل  اونجا رو ببینم.
تعریف زیاد شنیدم.
منم واقعا در مقابلش احساس حقارت کردم
ولی شاید این احساس حقارت (اگه قشنگ بهش نگاه بشه) مقدمه ای بشه برای پیشرفت. این خجالت کشیدنا اصلا بد نیست. اتفاقا یه نشونه ی خوبه تا خودمونو بالا بکشیم و درجا نزنیم
پاسخ:
اره درسته به شرط اینکه انگیزه بشه نه حسرت و خود کم بینی.