ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3874.

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۳۱ ب.ظ

قبل از شیراز به قم رفتیم

و من صاحب دوست داشتنی ترین کتابهای زندگیم

در قطع مورد علاقه م شدم!



+قرآن و کلیات مفاتیح با فونت عالی در قطع جیبی!:)

چیزی که همیییییشه دنبالش بودم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

چه سفر پرباری رفتین
دلم سفر میخواد شدید ولی با شرایط من فعلا تو خواب ببینم :\
پاسخ:
عزیزمممم ان شالله به زودی.
میدونم خیلی زشته که اینو بگم اما میشه دوباره رمزت رو برام بذاری؟
لطفا؟
یه لوسی می شرمندهههههه و رمزگم کن!
سفر به خیر عزیزم:)
پاسخ:
مرسی گلم :)
اینجا به نیابت از همه پستهای شیرازانه ات:)
سلام
رسیدن بخیر، زیارات قبول
منم خیلی دوست دارم شیراز رو ببینم، اونم در بهار، و با توصیفات تو، مشتاق تر شدم
البته با توجه به شغل آقای همسر، تقریبا محاله تا بازنشستگی ایشون تو این فصل مسافرتی بریم، ولی خب ما به قسمت امیدواریم:))
پاسخ:
سلام.قربونت. ان شالله خیلی زود بری واقعا بهار زیبایی دارههههه.