ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3884.

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ق.ظ

 تو این سفر من فهمیدم گل پسر خیلی جذابه!

تقریبا نود درصد کسانی که به ما می‌رسیدند

 از ایرانی و خارجی، 

تا با گل پسر خوش و بش نمی‌کردن از کنارمون رد نمی‌شدن!



+حتی مأمور عوارضی اتوبان!

+فکر می‌کنم چرا به هیچکدوم از خارجی ها پیشنهاد ندادیم با گل پسر عکس بگیرن؟! :/

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۴۵ مامان محمدمهدی
آره ماشاءالله خیلی ناز و ملوسه:))
پاسخ:
قربونت لطف داری:)
اتفاقا برای ما پسرک جذابتره فکر کنم :)
پاسخ:
بله خب شخصیتش جذابتره :)
منظورم ظاهر گل پسر بود
ماشاءلله بهش
ببینم لوسی جان بالاخره برگشتید یا هنوز درسفرید؟!
خوب و خوش باشید ان شاءلله
پاسخ:
مرسی عزیزم. الان قمیم جمعه برمیگردیم ان شالله
ما که ظاهراشون رو ندیدیم هنوز:/
پاسخ:
خب لابد برای اینکه پستها رو نخوندین و عکس‌ها رو ندیدین!
سلام بر لوسی می عزیز...فکر میکردم اصفهان زندگی میکردی ولی اشتباه فکرمیکردم دیر بهت سر زدم الان خوندم پس اصفهان خوب بود ولی به دلا بانو جان راست میگن محیط اصفهان واسه مردم خودش خوبه من یکی از شهرهای اصفهان که اصلا فرهنگش جدا ازاصفهانه زندگی میکنم ولی محیط اصفهان رو واسه زندگی دوس ندارم ففط واسه تفریح واقعا عالیه...امیدوارم که خوش گذشته باشه
پاسخ:
آره به نظر خودمم اینطور اومد ولی الحمدلله شهرتون به اصفهان نزدیکه. برین سیاحت بکنین دراین ماه های قشنگ :)
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۱۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
:))))
پاسخ:
:دی