ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3885.

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۱۷ ب.ظ
وقتی وارد مشهد شدیم

هرجا نگاه کردم جز بهشت ندیدم!

این بار سعی کردم به دیدِ یک مسافر به شهر نگاه کنم،

همونطور که به شهرهای دیگه نگاه کرده بودم،

و وااااااااقعا مشهد خیلی قشنگه!

خیلی خیلی خیلی!

ورودی شهر که خیلی قشنگتر از همه جای اصفهان بود!

فقط مشکل اینه که اینجا بوی گل نمیده! :)))

دیگه مستر گفت الحمدلله که اینجا هم بهشت شد!

حالا با خیال راحت به زندگی کاریم میرسم!

:))



+قبل از ورود به شهر مثل همیشه حس و حال اینجا منو گرفت!

به مستر میگم واقعا نزدیک شدن به اینجا، حسی داره که هیچ جای دیگه ای نداره،

هیچ شهر دیگه ای این حسو نداره،

نه به خاطر اینکه شهر ماست!

به خاطر اینکه "تو" در این شهری!

+لا أُقسِمُ بِهذَا البَلَد، و أنتَ حلٌّ بهذَا البَلَد..

سوگند به این شهر، شهری که تو در آن جای داری..(1و 2 سوره ی بلد)

صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۳)

شما مشهدی هستین؟
اعتراف میکنم که کلی غبطه خوردم!
هم جواری امام الرئوف گوارای وجودتون
پاسخ:
مشهدی که نمیشه گفت ولی متولد و ساکن مشهدم :)
بله کاملا قابل درکه :)
مرسی عزیزم..
مشهد خیلی خوشگلو قشنگه واقعا خوشگلش کردن
قبلا یک بوی رطوبتی هم داشت منو مستو دیوونه میکرد

پاسخ:
آره این بار که به چشم خریدار نگاه کردم دیدم خیلی قشنگه.
من قبلا اینطوری نگاه نکرده بودم. چون از جزییات مشهد با خبرم هیچوقت اینقدر به چشمم قشنگ نمیومد.
واقعا تو مشهدی هستی؟؟؟؟؟
وای من نمیدونستم!!!!! :)
اونقد هر کی مشهدیه یا میخواد بره مشهد بهش التماس دعا دادم که فک کنم آقا دیگه منو میشناسه!!!! :)))
تو هم بی زحمت اگه گذرت افتاد به حرم بهش بگو گندم هنوز چشم انتظاره!!!! :*
پاسخ:
مشهدی که نمیشه گفت! ولی ساکن و متولد مشهد هستم.
هیشکی نمیدونست :)
اگر لایق باشیم حتما ان شالله.
رسیدن به خیر.
اشکالی نداره اسمشو آوردی؟
.
.
مشهد رو نمدونم
حرم قطعه ای از بهشت خداست 
پاسخ:
نه دیگه تصمیم گرفتم بگم :)
مرسی عزیزم.
بعله!
نیگا نیگا!!!! از قم و اصفهان و مشهد نوشته،
ولی هیییییچی هییییچی از شیراز نگفته!!!! :(
پاسخ:
وای خدای من! نگواینطوری! من که گفتم اینجا بوی گل نمیده منظورم "شیراز نمیشه" بود دیگه!
تازههههه پستهای 3870  تا 3872 همه ش در مورد شیراز عزیزه! :)
مگه میشه از شیراز نگفت؟
من عاشق شیرازمممم :)
۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۴۱ مامان محمدمهدی
خوش به سعادتتون:)
پاسخ:
:)
وای شما مشهد زندگی میکنین ؟؟ خوش به حااالتون واقعا ..
از طرف یه دلتنگ حرم به آقا سلام ما رو برسونید و بگید زووود بطلبن ما رو ..
شما سومین دوست مجازی مشهدی من هستین :)
پاسخ:
:)
بعله.
ان شالله اگر لایق باشیم.
خدا زیادمون کنه :دی
سلام 
رسیدنتون بخیر
واقعا مشهد یه چیز دیگه س یه صفای دیگه داره
خوش به حالتون 
پاسخ:
سلام.
مرسی عزیزم.
واقعا اینطوره :)
رسیدن بخیر...
خوش به حالتون مشهد
من عاشق حال وهوای مشهدم
پاسخ:
:)
آره حال و هوای خاصی داره :)
خدا قسمتتون کنه به زودی زود ان شالله.
دوهفته ایست که ظرف نباتمان خالیست
و چای می خورم و حسرت خراسان را....

آه که چه شهریه این مشهد!
پاسخ:
بله..
عجب شهریه..غیر قابل توصیف.
زود قسمتت بشه الهی :)
و خداتوفیقاتت رو روزافزون کنه. ممنون از پیامت :)
به جای تمااااااااااام این مدتی که همجواری ت با امام رئوف رو لو نداده بودی که هی التماس دعا بهت بگیم، این بار باید یک زیااااارت اساااااااسی به نیابت از خوانندگان وبت بری:))))))))))))
خوش به حالت لوسی:)
پاسخ:
:)))
چشم حتما.
امروز یا فردا ان شالله قراره بریم حرم و حتما به نیابت از همه تون زیارت رجبیه میخونم :)
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۰۲ تنها دلشکسته

واااااااااااااااااااااااااااای لوسی من باید تو را...................... آخه چیکارت کنم!!!!!!!!!!!!!!

شوووووووووووووک شدم فقط همین....

ساکن مشهدی... خدای من....

فقط به حالت غبطه خوردم...

وای هر وقت دلت بخواد میتونی بری حرم.... وای....

لوسی جان من بیام مشهد باید بیام ببینمت!! :)))

عزیزجون چرا هیچوقت تو پستهات نگفتی میری حرم؟!!!

آی شلووووووووووغ! من همش فکر میکردم شمالی هستی؟؟

راستی اشک از کجا فهمیده بود شهرتو؟!!

پاسخ:
:))
خب واقعا مشهد بودن خودش یه نعمته. واقعا.
و منم بزرگترین چالشم برای رفتن از اینجا همین ترک حرمه.
ولی خب گاهی کاریش نمیشه کرد.
حسرت و غبطه ی همه تونو درک میکنم :)
ازم پرسیده بود :)
لوسی جون چند وقته پرده از اسرار بر میداری ها ...حالا که مجلس بزمی بر پاست اسمت چی بود؟ ^_^ 
الکی میگم نمی خواد بگی ها

یه بار اون قدیما نوشته بودی :
من ،مستر، پدر مستر و زعفران های داخل باغچه یا یه چیزی شبیه به این اون زمان هم اشاره به شهرتون شد شاید البته ...اما نه به این صراحت :)
پاسخ:
:)))
آره یه همچین چیزی:))
من تو چندین تا پست اشاراتی داشتم و بعضی دوستان هم از اشاراتم متوجه شدن.
دو سه بار هم صریحا مواردی رو اشاره کردم که فقط تو مشهد اتفاق افتاده بود مثل ماجرای صدایی مثل سقوط هواپیما یا ماجرای افتادن اون بچه تو جوی آب.
اتفاقا همین پستو که نوشتم حدس زدم که شاید معلوم باشه اما خب زعفران چیزیه که خیلی جاها به بار می نشینه،
همین شیراز که رفته بودیم پدرمستر داشت برای دوستش میگفت که بیا و زعفران بکار و این حرفها!
اما خب غالب کشت زعفران تو خراسانه قبول دارم. :)
از وقتی مستر گفت چه اهمیتی داره که شهرمون رو بدونن دیگه مجوزش صادر شد انگار و خودمم فکر کردم چه حساسیت بیخودی داشتم :))