ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3890.

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

چقدر بهار خمارانگیزه!

من همه ش دوست دارم بخوابم،

اما پایان نامه نمیذاره.

مجبورم تمومش کنم!

مجبووووووورممممم..

مجبووووووور!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

:((((((((((((((((((((((((((((((
پاسخ:
قورباغه رو قورت میدم! خخخخ!
بنویس بره این پایان‌نامه رو!!! :))
پاسخ:
نمیره! مثل بختک افتاده رو زندگیم!
:))
بذار پشتش تموم شه راحت شی. 
فکرش بیشتر اذیت می کنه
پاسخ:
آره دیگه فرصت تموم شده.
من ترم دیگه باید انتخاب واحد کنم در نتیجه این ترم باید تموم بشه ان شالله.
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۸ مامان محمدمهدی
از دست این پایان نامه که تورو مجبور میکنه به بیداری:)
راستی دو تا پست بعد این یادداشتت دیده بودم راجع گل پسر
یعنی اشتباه کردم یا حذف کردی؟!:|
پاسخ:
واقعا! الامان!
در مورد پسرک بود.
عکس پسرک رو گذاشته بودم و بخشی از هنرنماییهاش که روز بعد حذفش کردم.