ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3894.

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

فردا مهمون دارم و اصلا و ابدا حال و حوصله ی عصرانه ی مفصل ندارم،

میخوام فقط میلک شیک درست کنم و کیک!

فقط!

:|



+حالا شاید لطف کردم و با میوه هم پذیرایی کردم!

شاید!

+بعداً نوشت: میلک شیک کاپوچینو و کیک پذیراییم بود که عالی شد.

و میوه رو هم لطف کردم و گذاشتم! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

ترو خدا ازین چیزا که آدم نمیدونه چیه نذارید جلو مهمون!

یبار یه بنده خدایی مارو برد کافی شاپ!

بعد یه لیست انگلیسی گذاشتن جلومون مام تنها چیزی که تونستیم توش بخونیم همین شیلک میلک بود

خلاصه یه چیزی گارسون آورد گذاشت جلومون که من نمیدونستم باید نون توش تیلیت کنم، سر بکشم، با نی بخورم، با قاشق بخورم یا...

اصن یه وضی...
پاسخ:
سلام.
آره دیگه آدم گیج میشه ولی دفعه ی اول فقط :)
میلک شیک چیه؟ 
پاسخ:
ترکیبی از بستنی و شیر با میوه یا شکلات.
خب وقتی حسش نیست چه کاریه زحمت میلک شیلک و کیک بکشی. شیرینی بخر از قنادی(که اونم به نظرم وقتی عید نیست لزومی نداره حتما باشه!) با میوه و شربت یا چای. انقدم زحمت نده به خودت:)))
حسش باشه عصرونه چی کار میکنی یعنی؟
پاسخ:
خدایی کیک خیلی زحمت داشت و درست کردنش اصلا به صرفه نبود.
اما میلک شیک خیلی خوب بود :) راحت و خوشمزه :)
خب واقعا شیرینی قنادی اون لطف رو نداره دیگه اما خدایی به صرفه تره.
:))
جسش باشه عصرونه ی غذاگونه و دسر هم میذارم :دی
وای شکلاتی به به نوش جون...به نظرم میوه هم بذارید که عصرانه تون عالی بشه مثه خودتون
پاسخ:
آره دیگه گذاشتم :)
خدایی بدون میوه یه چیزی کم بود! اساسی هم کم بود!
مرسی از لطفت گله :*
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۵ مامان محمدمهدی
در همین حد هم خوبه دیگه
حالا یه الویه هم بزار کنارش
آماده هم میتونی بخری:)
راستی اصلا چه معنی میده روز آخر رجبی روزه نگیری و عصرونه بدی؟:)
پاسخ:
:)))
مشکل همون الویه ههه بود دیگه!
همونو تنبلیم میومد! خخخخخ!
بابا ما ماه رمضونشم به زور میگیریم! بچه شیرخوار داریم مثلا! :|