ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3898.

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

امروز بعد از سالها،

با یکی از دوستان دبیرستان می چتیدم،

و درکمال تعجب متوجه شدم پارسال حفظ قرآن رو کامل کرده،

و الان در یک نهاد رسمی معلم حفظ قرآنه!

فک کننننن!

قرارشد بعد از جزء سی که خودم حفظ میکنم با هم حفظ قرآن رو به پیش ببریم،

برنامه ش هم شش، هفت ساله ست،

یعنی هفته ای دو صفحه.

:)



+به نظرم خدا برام رسوندش.:)

+برای دوستانی که پیگیر بودن:

به من گفت روش اینه که هر روز هر چند آیه (مثلا دو آیه) حفظ کن،

هر دو ساعت اون دو آیه رو مرور کن،

و در آخر روز محفوظات ده روز گذشته رو مرور کن،

و هر هفته کل محفوظات رو مرور بنما.

البته مرور کل محفوظات در هر هفت روز حتی تصورش هم واقعا سخته!

فکر کن بعد از یه مدتی هر هفت روز مثلا بخوای ده دوازده جزء رو مرور کنی!

ولی گفت همینی که هست! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۶)

آره روزیچند  آیه بیشتر نمیشه فکر کنم اون ذهن باز کودکی رو نداریم چون  
جزء ۳۰ قضیه اش فرق داره نصف سوره ها و آیه ها رو بلدیم فکر می کنیم میشه 

پاسخ:
درسته. جزء سی رو اکثرمون بلدیم.
خود من مثلا یه مدتی حفظ بودمش. اما خب ترتیب آیات تو سوره ها رو فراموش کردم.
برای همین لازمه که دوباره حفظش کنم.
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

چقدر خوبه اینجوری

خصوصا برای ماها که وقتمون کمه

ولی متاسفانه برای اینجور کارا آدمای مثل من نیاز به نیروی فعال سازی بسیار بالا هستند...

خداروشکر که یه آدم پایه دارین که نیروی فعالسازی رو براتون تامین میکنه :)))
پاسخ:
سلام.
آدم پایه ی من کیه؟! متوجه نشدم! :|
ان شالله که موفق باشی عزیزم
ولی اون هر هفت روز کل محفوظات یه جورایی غیرممکن به نظر میرسه
سختش نکن
اینجوری نیست
هرچی بالاتر بری قبلی ها بهتر تثبیت میشه. و اگه در هر هفته دو جزء هم مرور کنی کفایت میکنه. فقط باید جوری برنامه ریزی کنی که همه جزء ها به فاصله های زمانی کم مرور بشه.
پاسخ:
مرسی گله.
آره بعید میدونم اصلا شدنی باشه!
مرسی از راهنماییت :*
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۵۱ مردی بنام شقایق ...


اینه:
قرارشد بعد از جزء سی که خودم حفظ میکنم با هم حفظ قرآن رو به پیش ببریم،
پاسخ:
آها! خب اون که معلممه! اما آره دیگه رفیقی معلم و پایه ست :)
اول فکر کردم منظورتون مستره.
خوب آدم پایه ی تو همون دوستته 
و تمام حافظین اون مرورهای کامل رو دارن 
هرچقدر هم بعید و سخت و.... به نظر برسه 
پاسخ:
اون قراره معلمم باشه :)
ولی درسته دیگه رفیق پایه ست. دمش گرم.
آرههه مثل اینکه هر روز وقت میذارن.
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۵ مامان محمدمهدی
چه سخت
من از الان بریدم:(
خیلی کارام زیاد شده و نمیرسم به هیچی اونم با این روشی که میگی
ولی دعامیکنم موفق بشی شما:)
پاسخ:
حالا اون یه چیزی گفت!
ما سخت نمیگیریم! :دی