ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3902.

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۴ ب.ظ

تقارن شادترین ماه قمری،

با بهشتی ترین ماه شمسی

باااااید به فال نیک گرفته بشه!

:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۰
لوسی می

نظرات  (۲)

دقیقا دقیقا :)
شعبان اردیبهشتی تون مبارک :)
پاسخ:
متشکرم واقعا :)
سلام.خوشحالم که یه مامان دو فرزندی مثه خودم پیداکردم.اینجا همه یا مجردن یا متاهل بدون بچه و یا تک فرزند.چند وقتیه خاموش,میخونمتون.امروز دیگه روشن شدم.
شاد باشید.
عیدتون مبارک.
پاسخ:
سلام. ممنون منم از آشنایی با شما خوشحالم :)
اعیاد شما هم مبارک.