ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3905.

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

در اقدامی بی سابقه،

امروز صبح قبل از پسرک بیدار شدم،

ناهار رو تا حد مکفی آماده کردم،

و بعد از صبحانه بچه ها رو با تاکسی بردم پارک!

براشون آب میوه برداشتم که هر از چندی بخورن و بهانه نگیرن.

یک ساعت و نیم بیرون بودیم،

بلال خریدیم،

و بعدم برگشتیم.

و ساعت یک ناهار خوردیم.

عااااالی بود.

الان هم بچه ها خوابن!

و میرم که بلال بپزم.

بعدم بشینم پای بساط پایان نامه م.

:)



+همه ش فکر میکنم کاش یه پارک نزدیک خونه مون بود.

پارک نزدیک خونه ی ما، نزدیکه اما رفت و برگشت تا پارک گل پسر رو خسته میکنه

خیلی هم بزرگه و تا برسیم به وسایل بازی خودش یه راهپیماییه واقعا!

برای همین دیگه قوتی برای بازی کردن براش نمیمونه،

این شد که امروز با تاکسی رفتیم یه پارک دیگه.

:)

+احساس فوق العاده ای نسبت به امروزمون و خودم دارم. :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
لوسی می

نظرات  (۸)

قایموشک خوب نیست؟ 
برای توی پارک 
پاسخ:
؟!
یعنی چی؟ من اصلا متوجه نشدم!
مرحبا
پاسخ:
:)
چه با برکت :)
بعضی روزها خیلی با برکت تر هستن
پاسخ:
آره اگه این انتخابات بذاره! اه! کلا درگیر سیاست شدیم این روزها :|
برای پست قبلیتون که دنبال بازی و دوندگی تو پارک بودین 
پاسخ:
آها! نه دنبال بازی تو پارک نبودم دنبال بازی برای پیاده روی بودم!
پیاده روی هایی که به پارک نمیرسه! :دی
وگرنه تو پارک که بچه ها از وسایل بازی سیر نمیشن.
خب قایم موشک هم که تو خیابون جواب نمیده دیگه.
ذیل همون پست اگر کامنت میذاشتید متوجه میشدم.
ممنون.
من عااشق روزهای این مدلی ام که آدم کلی حس خوب داره و به کارهاش میرسه
پاسخ:
آرهههه عالیه. عالی. :)
چقد خوبه که آدم از روزش راضی باشه!! :)
پاسخ:
اوهوم ^_^
عالی
احسنت
پاسخ:
قربون تو.
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۱ مامان محمدمهدی
چه خوب
آفرین
پاسخ:
:)