ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3908.

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

وای که ظهرهایی که پسرک نمیخوابه،

واقعا تسلط بر اعصاب برام سخته!

معمولا هم پشیمون میشم از این بی اعصابی!

نه میذاره من به کارام برسم،

نه میذاره گل پسر به خوابش برسه،

انتظار داره من بشینم باهاش بازی کنم

فقط اینطوریه که ساکت می مونه!

خب منم واقعا به تایم رسیدگی به کارهام نیاز دارم،

نمیدونم انتظار من ازش چقدر منطقیه،

اما واقعا با وجود بچه ها

درس خوندن یک ماموریت غیرممکنه!



+چه کار باید بکنم؟! :((

این پایان نامه باید تموم بشه،

کمتر از یه ماه دیگه ماه رمضون و تایم امتحاناته و بعدشم که تابستونه،

و دیگه عمراً بشه اساتید رو پیدا کرد.

+همیشه فکر کرده م که بچه ها مهمتر از پایان نامه هستند

و ارزش نداره به خاطر پایان نامه بچه ها رو فدا کنم

یا عصبیشون کنم یا هرچی!

اما الان می بینم سیاست دو سال و نیمه ی من به هیچ جا نرسیده!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲۴)

۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۰ قالب بلاگ رضا
ان شاءالله موفق بشی
پاسخ:
چطوری؟
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۹ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وای دست تنها خیلی سخته 
ما برای اینکه خواهرم یتونه با بچه اش پایان نامه اش رو بنویسه، کل خونواده بسیج شدن :) باور‌کن
پاسخ:
آره خیلی خیلی خیلی!:(
عزییزم واقعا سخته.
نمیتونی از کسی کمک بگیری؟
مامانت یا مادرشوهرت یا خواهرت یا ....؟ دوروز سه روز در هفته بتونی بچه ها رو بسپری بهشون کلللی جلو میری.
حتی اگر برات سخته کمک بخوای، به این فکرکن که موقته و فقط چندماهه.
یا اگه از نظر مالی میشه پرستار بیاد یه تایمی در روز مراقبشون باشه.
هر قسمت از کار پایان نامه تم که میشه بده انجام بدن. مثلا مصاحبه هاشو، تایپ، ترجمه
الان در چه حاله پایان نامه ت؟ چه مرحله ای هستی؟
پاسخ:
نه متاسفانه مادر و  پدر مستر که رفتن و الان نمیدونم باید چه بکنم.
برای انجام دادنش توسط بقیه هم فکر کردم اما هزینه ش زیاده وبه دل خودم نمی نشینه، با وجود این میخوام مصاحبه رو بدم بقیه انجام بدن.
الان رسیدم به مصاحبه.
آره بچه ها مهم ترن
خیلیم مهمترن
خدای نکرده تهش اینه که انصراف بدی! ده بار دیگه م میتونی این ارشدو بخونی. ولی این سالها که بیشترین تاثیرو تو شکل گرفتن شخصیت و توانایی های بچه هات دارن دیگه هرگز برنمیگردن.
این دوسال و‌نیم اشتباه نکردی. بهترین کارو‌کردی.
الانم انقدی بزرگ شدن بتونی ان شاالله از اطرافیان کمک بگیری و جمع و‌جورش کنی.
پاسخ:
واقعا اینطور فکرمیکنی؟
خب ارشد من در سن سی و چند سالگی به چه درد من خواهد خورد؟ برای چی درس میخونم اصلا؟!
:(

نماز شب بخوانید.

پاسخ:
:(
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۷ مامان محمدمهدی
بنظرم چندین روز خودتو بزن به بیخیالی و اول صبح ببرشون خونه مادرشوهر و خودت برو کتابخونه نزدیک اونجا و رو کار پایان نامه تمرکز کن
اینطوری زودتر تموم میشه و عصبی هم نشدی و بچه هارو هم فدا نکردی
پاسخ:
مادرشوهرنیست خب! نیست خواهر جان وگرنه میرفتم واقعا! :((
وای وای که بچه ها وقتی بازی میخوان دیگه به هیچ صراطی مستقیم نیستن!!!!!
خواهر من نزدیک 10 ساله ولی هنوز اینجوریه!!!!
به نظر من که هر جوری هست پایان نامه رو بنویس بره... وگرنه تو حالا حالاها درگیری!
پاسخ:
آره واقعا اینطوره.
خب چطوری بنویسمش؟ مشکل اینه!
سلام
من برای تموم شدن پایان نامه م به مهد کودک متوسل شدم 
الان هم عذاب وجدان دارم هم استرس 
خدا کنه تموم بشه قبل از اینکه خودن تموم بشم
پاسخ:
سلام.
خب مشکل اینه که دونفرند. یعنی اگه به مهد متوسل بشم یا باید هردو رو بذارم که انصافا دلم نمیاد گل پسر رو بذارم مهد،هنوز دوسالش هم نیست، یا اینکه به اندازه ای که برای شما (که حدس میزنم یک بچه داشته باشین) مفید خواهد بود برای من مفید نیست و اون اثربخشی رو نداره چون یکی دیگه تو خونه هست!
نه عذاب وجدان نداشته باشین کارتونو بکنین انشالله تموم میشه خیلی زود. و با مهد رفتنِ بچه ها هم هیچ اتفاق بدی نمیفته.
به نظرمن اگر آدم دو یا سه ماه درست درمون رو پایان نامه وقت بذاره تموم میشه.
مگر اینکه آزمایشگاهی باشه.
فکر کنم توقعت زیاد برآورده نخواهد شد.
باید صبحا زودتر پاشی. این تنها راه حلیه که به نظر من رسیده، در مورد خودم. یا استثنائا از کسی کمک بگیری که هر روز یه ساعتی بچه ها رو داشته باشه به کارات برسی
پاسخ:
مشکل اینه که صبحها اگر زودتر بیدار شم و کار فکری بکنم دیگه از ظهر به بعد کشش ندارم،
و بعد اگر ظهر پسرک نخوابه رسما دیوونه میشم!
:(
اوووه انقد آدمای موفق دیدم که وقفه بین مقاطع داشتن! واقعا اهمیتی نداره به نظرمن:)
البته نظر قسمت سالم عقلمه! وگرنه که اون قسمتش که تحت تاثیر استرسای بیخود درسی به فنا رفته چیز دیگه میگه:))
البته اینو گفتم که بگم برای این دوسال و نیمت حس بد نداشته باشی! ان شاالله که خدا کمک کنه راهی پیدا بشه و پایان نامه رو تموم کنی به زودی.
پس قسمت وقت گیر کار و فصلای اولت رو نوشتی.
برای پیاده کردن مصاحبه هات از سایت تایپیران میتونی استفاده کنی. شاید ارزون تر دربیاد برات.
اگه نزدیکت بودم با کمال میل کوچولوهاتو نگه میداشتم کارت تموم شه:(
پاسخ:
آره خب منم قسمت سالم عقلم یه حرفهایی میزنه که اون یکی قسمت قبول نداره!
ان شالله مرسی عزیزم.
وخیلی خیلی ممنون از این حجم مهربونیت :)
بفرستش سربازی خب! :))
پاسخ:
والا!
نمیدونم... واسش توضیح بده که الان تو کار داری و نباید مزاحمت بشه... واسش فیلم بذار و بگو تو فیلم ببین تا من کارمو بکنم.
پاسخ:
:(
چی بگم والا.
مشکل اینه که سطح انتظار منطقی از بچه ی چهارساله رو نمیدونم!
سلام بنظرم هدف تودرس خوندن نداشتید..یابایدمعلم یادکتریاپرستارادم بشه بقیه رشته ها جزتلف کردن عمرفایده دیگ ای نداره.
پاسخ:
سلام. ازکجا میگید هدف نداشتم؟ چون تموم نشده؟
خب هدف من مطلق نبوده و من تو این بازه ی سنی چند هدف داشتم و دارم که نمیتونم از هیچکدوم بگذرم.
بقیه کامنت رو هم متاسفانه متوجه نشدم ربطش به قسمت اول رو!
++
پاسخ:
__
پسرک و گل پسر دو نفرن یعنی؟!
تکبیر آقا :|
من اصن فکر نمی کردم نگارنده فرزند داشته باشد :| :)) الان دیدم دو تا دارد :| :))
پاسخ:
بعله دو نفرن :)
همون تکبیر :دی
۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

ازین شربت سرماخوردگیای ایرانی بهشون بدین
قشنگ میخوابن تا ظهر! 


پاسخ:
:))
استامینوفن بهتر نیست؟! :دی
سلام.
هر روز صدبار تسبیح بندازید و بگید تحت الاقدام امهات، تحت الاقدام امهات.،...

اونوقت میشه ک چیزای دیگه کم کم براتون رنگ میبازه. کافیه ریز بشید و تا ته این جمله برید
پاسخ:
:)
راستش خودم اینو باور ندارم!
البته ازوقتی که مادر شدم اعتقادم به این موضوع از بین رفته!
فکر نمیکنم چیزی تحت اقدام امهات باشه! :|
یا شایدم خودمو در شأنش نمی بینم.
بازم سلام پیروجوابیه بایدبگم ک من هرزچندگاهی میام مطالبتومفیدوبتونومیخونم واگ اشتباه نکنم رشتتون بایدتوشاخه های مهندسی باشه.ازتون سوال میکنم  پایان نامه هم تمومش کنیدمیخادچیکارکنید؟؟ بنظرتون کاری واسش هس؟ اینک میگم هدف مثال واستون بزنم ک بهترروشن شه اگ شما تو19سالگی وارددانشگاه شده بودیدویکی ازرشت ههای معلمی یادکتری یاپرستاری ک بشترخانمامیپسندن قبول میشدیدالانه کم کمش10سال سابقه کاروبیمه وحقوق ومزایاو..........داشتیدوتوسن48سالگی هم بازنشست بودید.ولی الانه چی؟؟؟؟؟؟؟
همیشه ماناباشید.
پاسخ:
لطف میکنین.
من رشته ی کارشناسیم مهندسی هست ولی رشته ی ارشدم خیر.
خب منم به شغل تدریس فکر میکنم.
بعد اینکه هدفمون از درس خوندن مگه فقط کاره؟! من برای چی باید یه رشته ای رو انتخاب کنم که فقط کار کنم و48 سالگی هم بازنشست بشم؟
آیا هدف کار کردن و درس خوندن اینه که همیشه مشغول کار باشم و زودتر به آخرش برسم؟؟!
این بحث خیلی چند وجهیه.
من الان میخوام با درسی که خوندم کار کنم اما نه فقط به هدف کار کردن!
ممنونم ازتون.
بازم سلام پیروجواب میشه بگید چراتغییررشته دادید؟علاقه بهش نداشتین بازارکارش خراب بوده و.......منظورمن از48سالگی اینه ک هدف وراهشونو مشخص کردن تایه سنی هم میرن بعدشم بازنشست میشن تازه بنظرت اگ کسی همین رشت هارو ک گفتم قبول بشه خدمت بزرگی ب جامعه اش نکرده دعاپشت خودش خانوادش بچه هاش و..نخاهدبود؟بنظرتون یه زن خانه دارتو24ساعت کارمفیدش چی میتونه باشه؟ایقده لیسانس و.....داریم ک نشستن توخونه هاوازاول استارت کاروهدفشون مشخص نبوده.تازشم این کارای پاره وقتی ازتدریس خصوصیش بگیرتاکارتوشرکتاو..........جزبیگاری واسه ماادمهاچیزی دیگه نیستش.باارزوی بهتریناواستون.موفق باشید.
پاسخ:
سلام. :)
هیچکدوم! من عاشق رشته م بودم و هستم و بازار کارش هم عالی بود و هست.
ناچار شدم تغییر رشته بدم و این یک تصمیم سخت زندگیم بود و هنوز هم گاهی موفقیت دوستانم درهمون رشته رو می بینم حسرت میخورم (البته خیلی کم، چون به نظرم تصمیمم عاقلانه بوده!) اما دلیل تغییر رشته م این بود که بسیار به تحصیل علاقه مند بودم و علاوه بر اون به خاطر حس زنانه م، بسیار هم احساس لزوم مادرشدن داشتم! و همینجا هم گفتم که تحصیل با وجود بچه ها کار سختیه، اون زمان هم همین تصور رو داشتم که میبینم درست فکر میکردم!
ترجیح دادم برای اینکه از هیچکدومش نمونم یه رشته ی ساده تر انتخاب کنم. خب البته رشته ی ارشدم هم خیلی خوبه و باهاش مشکلی ندارم اما خب فقط به این خاطر انتخابش کردم که خیییییییییییییییییلی ساده تر از فنیه. و میدونستم که اگر در رشته ی فنی بمونم نمیتونم خیلی ادامه بدم و احتمالا اگر طبق همین رویه ای که الان گذروندم، مادر میشدم الان همین ارشد رو هم نمیداشتم.
شایدم مدرک گرا بودم! اما واقعا اینطورنبودم و نیستم!
در مجموع صحبتتون رو قبول دارم. به خاطر شرایطی که کلا خانم ها دارن قبول دارم ولی خب این بحث خیلی چندوجهی تر از این حرفهاست.
بعد اینکه خود من هم همیشه به تدریس فکر میکردم. یعنی حتی وقتی که رشته م مهندسی بودو چه الان که نیست، دوست داشتم کرسی دانشگاه داشته باشم. اما خب در رشته ی مهندسی قابلیت خدمت به جامعه م و صنعت بیشتر می بود ولی الان بیشتر کارهای تئوریک میتونم انجام بدم تا عملیاتی.
تحت الاقدام امهات یعنی چی؟
حس ورد بودن و جادو جمبل بودن به من میده:)))))
یه لحظه وحشت کردم که از روش خوندم:))))))))
پاسخ:
:))))

ها یعنی همون بهشت زیر پای مادران است؟!
:)))))))))))
یعنی گفتن تسبیح بندازید که یادتون نره؟
من فکر کردم ذکری چیزیه:)))))))))
پاسخ:
آره البته جنةش رو ننوشته بودند دیگه.
الجنة تحت الاقدام الامهات.
آره یعنی هی تکرار کنم که بدونم کارم خیلی ارزش داره و روحیه بگیرم و خوشحال باشم و به کار بیرون و تحصیل زیاد فکر نکنم و البته خدا رو هم تو رودرواسی بندازم و اینا. :دی
خیلی هم ممنونم ازشون که یادآوری کردن.
اما خیلی ها میگن سندیت هم نداره! :(
دلتو خوش نکن جانم!:دی
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۳ کوچک‌های بزرگ
سلام بانو جان. باتوجه به اینکه مشهد هستید برای همه تردیدها و همه چیز زندگی اصلا شدیدا توصیه میکنم حداقل یک بار دوره ان ال پی آقای حورایی و تربیت فرزندشون رو شرکت بفرمایین. بسیار بسیار بسیار موثره در بهبود شرایط زندگی و اوضاع و روحی و ... شما که این همه نزدیکید حتما برید دوره ایشون رو.
پاسخ:
سلام و ممنونم. من این دوره رو شرکت کردم :) وقتی دانشجو بودم.
آره خدایی خیلی دوره ی خوبی بود. خیلی خیلی :)
هم به لحاظ محتوا و هم جذابیت :)
مسئله برای من نزدیکی و دوری نیست! مسئله برای من بچه ها  هستند که هیچ جایی نمیتونم بذارمشون که دو ساعت برای خودم باشم تو هفته!
اگر چنین امکانی برام بود که شرایط زندگیم به دست خودم ایده آل میشد.
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۰۸ مامان محمدمهدی
یه چی بگم؟
شربت سرماخوردگی بمراتب خواب آورتر از استامینفونه
برخلاف تصور عامه
به نقل از یه عالمه دکتر متخصص اطفال که بچه هارو بردم پیششون
پاسخ:
سرما خوردگی یا دیفن هیدرامین؟
عجب جالب! خدایی تا حالا نشده که من شربت سرماخوردگی به بچه ها بدم بخوابن!اما استامینوفن به وضوح این اثر رو داره.
سلام مرسی ازجواب هوشمندانت.
پاسخ:
:)
سلام.