ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3909.

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ب.ظ

خوشبختی یعنی زندگی در بهار!

در اردیبهشت،

با یه عدد مستر پایه،

و دو تا پسر بچه ی شیطون.



+خوشبختی یعنی بودن با تو،

که میخوای لذت زیستن در اردیبهشت رو به من نشون بدی،

و خوشبختی یعنی داشتن تو،

که اردیبهشت رو آفریدی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۲۵ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
همیشه شاد باشی جان دل :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.
به به خوشیختی! :)
پاسخ:
روزی شما باشه ان شالله همیشه ی همیشه.
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۸ مردی بنام شقایق ...
سلام
ینی اردیبهشت عند ماه هاس

هر چند یه شعری هست که میگه:
اردیبهشت مردم اردی جهنم ماست
زیرا که در همین فصل غوغای امتحانهاست...

که البت ویژه دانش آموزانه
پاسخ:
سلام.
واقعا همینطوره. :)
خدایی از وقتی که دیگه دانشگاه نرفتم درک بهار برام راحت تر شده!
چقدر سالهای تحصیل به بهار ظلم میشد!
جا داره کلا بهار رو به جای تابستون تعطیل اعلام کنن.
هم جذابیتش بیشتره هم آرامش بخش تره.