ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3918.

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ب.ظ

مستر اومد،

با یک کیک،

و دو تا بالون آرزو!

:)



+این هدیه ش فوق العاده برام ارزشمند بود،

چون خیلی قبلتر ها وقتی دونگ یی رو پخش میکرد،

وقتی پسرک تازه به دنیا اومده بود این بالون ها رو برای اولین بار دیدم،

و به مستر گفتم چقدر هیجان انگیزه.

اما فکر نمیکردم تو ایران هم باشه تا اینکه یه بالون آرزو تو آسمون دیدیم،

گفته بودم که دوست دارم حس به آسمون فرستادن این بالونها رو تجربه کنم

و به نظرم باید خیلی  هیجان انگیز باشه.

امروز که دیدم همچین چیزی خریده کل وجودم قلب قلبی شد. :)

+البته برای فرستادنش به آسمون باید تا بازگشت مستر صبر کنیم! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۰ مامان محمدمهدی
چه عالی
پاسخ:
اوهوم :)
من این پست رو ندیده بودم راستش 
پاسخ:
:)
چیزی هم از دست ندادی :)