ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3930.

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

تا آخرین روزی که زنده ام،

نباید دست از حمایت از بچه هام بردارم.

من همیشه باید حامی باشم.

خدا نخواد و نیاد لحظه ای که از تکیه کردن به ما ناامید بشن.



+ان شالله به لطف خدا.

+ان شالله خدا به همه ی پدر و مادرها لطف کنه و منت بذاره،

که هیچکدومشون هرگز نیازمند فرزندانشون نباشند،

و هیچکدومشون هرگز در برابر فرزندانشون شرمنده و مدیون نمونن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۲)

به نظرم این عقیده کاملا درست نباشه، باید یادشون بدیم از یه جایی به بعد اونا هم باید از ما حمایت کنند
پاسخ:
بله این که هست. من از طرف خودم گفتم که دوست ندارم ناامیدشون کنم.
منظورم یک طرفه بودنِ رابطه نبود.
آخه معمولا این بچه ها هستند که مادر پدرا رو ناامید می کنن
پاسخ:
خب برعکسش هم هست.
من به وفور دیدم.
راستش همین دیدنه باعث شد که اینو بنویسم.
بچه هایی که از کمک پدر و مادرشون نامیدند :(
و فکر میکنم این وظیفه ی طبیعیتریه! والدین همیشه باید حامی باشند و هویتشون با این حامی و تکیه گاه بودن تعریف میشه! نه؟!