ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3931.

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

بعضیها انقدر در مراودات اجتماعی مثل خودت هستند،

که واقعا از معاشرت باهاشون لذت می بری!

و بعد می مونی که چه کار کنی؟!

:|




+کاش تو هم قدری شبیه من بودی!

کمی لااقل!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۴)

نگا کن باز کامنت تکراری باید بذارم خود برتر بین ههههههههههه
.
.
.
هی :) البته منم قبول دارم نه اخلاقیاتش که مدلش مثل تو باشه خوبه:) چون باز میگن دو نفر با اخلاقیات مشابه همو پس میزنن
.
.
.
حالا جمله آخر رو به کی گفتی؟
پاسخ:
نه من فکر نمیکنم. بستگی به اون اخلاقیاته داره!
اگر منظورت در ازدواجه مثلا اگر یکی خیلی پرحرفه و تحمل صحبت شنیدن نداره، نباید با یکی مثل خودش باشه چون هردو فقط میخوان حرف بزنن و گوش نکنن و کلافه میشن! و امثالهم.
ولی خب معاشرت و نحوه ی خوش گذرونی و اینها خیلی میتونه کمک کننده باشه.

+یکی از دوستان، که خیلی معاشرت داریم اما خب اون مثلا تعارفیه و من نیستم وامثالهم! و این گاهی باعث آزار منه!
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۵۷ دچـــــ ــــــار
در آداب معاشرت :)
پاسخ:
:)
از قدیم گفتن روح را صحبت ناجنس عذابیست الیییییییییییییییم!!!!!!!

منم همیشه با آدمای بی تعارف راحتترم
ولی با آدمای تعارفی هم سعی میکنم مث خودشون رفتار کنم که ناراحت نشن
پاسخ:
آره واقعا.
البته این یک مثالش بود. کلا مسائل بیش از اینهاست! !
من به نظر خودم حد نرمالی دارم. نه خیلی تعارفی ام و نه خیلی بی تعارف!
معمولا با همه میسازم اما وقتی طرف خیلی تعارفی باشه دیگه واقعا آدم اعصاب براش نمی مونه!:دی
سلام دوستم
روزت بخیر 
امیدوارم شاد و سلامت باشی
خیلی وقته نیومدم وبت امیدوارم این مدت بر وفق مرادت بوده باشه
پاسخ:
سلاااام.
مرسی الحمدلله میگذره.
همچنین شما انشالله