ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3934.

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

عصر رفتیم خونه ی مامان،

مامان بهم گفت شرایطت رو بپذیر، با خودت کنار بیا و اینقدر جوش نزن!

گفتم نمیتونم!

خیلی چیزها داشتم که بگم،

اما حس کردم گفتنش بچه بازیه!

ترجیح دادم سکوت کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۲۱ مامان محمدمهدی
بنظرم باید میگفتی
اینطوری حست بهتر میشد بنظرم
پاسخ:
نه فکر کنم بدتر میشد!
میشد مثل همون پستی که اینجا گفتم:
http://lucy-may.blog.ir/post/2730

همه ی اینها رو قبلا بارها گفتم! :|