ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3946.

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ب.ظ

مستر با بچه ها رفتن بیرون،

که من با افسردگی ناشی از رفتن به نزد روانپزشک

و افشا شدن شخصیتم کنار بیام!

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

توش مرموزی بیش از حد نبود؟؟ :(((
 خیلی ازت ناراحت شدم خدایی 
جوابتو کامل برات نوشتم عزیزم
پاسخ:
:|
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۷ مامان محمدمهدی
وا
:)))
پاسخ:
والا :))
خیلی جدی گرفتی ماجرا رو،مگه چی گفت؟ به نظر من مهم شناخت خودت از خودته، که تقریبا هیچ تستی ندادم تا حالا که کامل تطابق داشته باشه
پاسخ:
خخخخ! نه خیلی هم جدی نگرفتم!
گفتم که اعتیاد من به مواد بیشتر از اعتیادم به الکل نشون داده شد! خخخخخ!
به نظر من شخصیتت خیلی محافظه کار هستش
پاسخ:
آره. به نظر خودمم همینه.
البته اهل ریسک هم هستم اما نه هرجایی! شاید در اقتصاد یا نحوه ی زندگی ریسک کنم اما بازم هرجایی نه!
و بیشتر سعی میکنم از تبعات منفی جلوگیری کنم.
معمولا نمیگن ها 
به خاطر تبعاتش چطور گفته! 
حتی بهره هوشی را هم نمیگن اگه زیاد باشه کمال طلب میشه فرد کم باشه هم نا امید
پاسخ:
برای چی نگن؟
شاید به تستش بستگی داشته باشه.
بحث ما هم شخصیتی بود مثلا اینکه من چقدر انعطاف پذیرم،
چقدر خودآزارم،
چقدر دنبال جلب توجهم،
چقدر معتادم، خخخخ!
چقدر وابسته ام و اینا.
اتفاقا من اگر فلش داشتم شرح نتیجه رو هم میگرفتم.
چون پرینتر نداشت که برام پرینت بگیره.