ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3948.

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

به نظرتون کسی که افسردگی گرفته،

خودش مقصره یا اطرافیانش؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۵ دچـــــ ــــــار
بنظرم افسردگی مقصره که اون شخص رو گرفته :)

مقصر اصلی تر هم اون مشاوره است که افسردگی رو برای شما کشف کرد :)))
پاسخ:
اتفاقا تو تست نشون داد که من افسرده نیستم :)
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۸ مردی بنام شقایق ...
یا هردو؟
پاسخ:
قطعا هردو! اما منظورم این بود که غالب اشکال از کیه؟
از خود شخص که نتونسته خودشو جمع و جور کنه؟
یا از اطرافیان که اینقدر بهش فشار روانی وارد کردن یا فشار روانیشو ساپورت نکردن؟
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بیشتر خودش!
بیشترین کمک روهم خودش میتونه به خودش بکنه!
پاسخ:
من فکر میکنم که گاهی بعضی ها اینطوری بزرگ میشن اصلا :|
یعنی پراز رنج و درد و همه چی!
بستگی داره به نظرم! 
شاید بیشترین تقصیر را خود فرد داره چون خیلی از فشارهای روحی را میشه دفع کرد اما بعضی افراد تازه آغوششون را باز می کنن واسش
پاسخ:
نمیدونم!
راستش فکرمیکنم بعضیا واقعا تو زندگی تقدیری داشتن که از ابتدا به تواناییهاشون واقف نشدن و تربیتشون این مدلیه.
شاید برای همینه که آغوش باز میکنن اصلا.
از هردو
واقعا نمیشه وزن داد بهش. یکی از دلایل مهم افسردگی ناامیدیه که یک امر درونیه. اطرافیان ممکنه این وضع رو تشدید کنن


و البته مزاج. خیلی وقتا مزاج آدم که از حالت تعادل خارج بشه باعث افسردگی و خستگی و... میشه
ما بحث مزاج رو معمولا خیلی جدی نمیگیریم اما خیلی از خلق و خوها، ناراحتی یا بی‌اعصابی، با اصلاح مزاج برطرف میشه
پاسخ:
درسته.
مخصوصا قسمت مزاج نکته ی خوبی بود مرسی.
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۲۰ دچـــــ ــــــار
من میگم علتش اینه که شما در نقش لوسی می فرو رفتین و کم کم اینجوری شدین :) این افسردگی نیست یجور «از خود بیگانگیه»


+البته  این فقط یه حدسه /تشخیص پزشکی نیست :)
پاسخ:
علت چی؟! متوجه نشدم!
مقصر دولت یازدهم هستش ولاغیر
پاسخ:
:))
چه عجب دولت یازدهم در یه چیزی مقصر شد! :دی
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۰ دچـــــ ــــــار
علت افسردگی دیگه!

پاسخ:
:|
خوندین میگم من افسردگی ندارم؟! :|
الان فکر میکنم خوب شد رفتم تست رو دادم! :|
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۵۵ دچـــــ ــــــار
خب از اول بگید سوال در مورد خودتون نیسته!
پاسخ:
:|
چرا باید در مورد خودم باشه لزوما؟!
برام جالبه که میگین درشخصیت لوسی می فرو رفتم! :|
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۴ دچـــــ ــــــار
من حرفمو پس میگیرم درمورد لوسی می :|
پاسخ:
:|
خوب نقش اطرافیان مهم هست ولی من خودم به شخصه خودمو با شرایط خوب وفق میدم و نمیذارم کسی روحیمو به سمت افسردگی بکشه با اینکه خیلی حساس وزود رنجم تنها چیزی که افسردم میکنه بیماری
پاسخ:
افرین چقدر عالی :)
نگران نباش ان شالله همیشه سلامت باشی.
قطعا مقصر اصلی خودشه
و هزاربار قطعا
زیرا که روح آدم مومن بلندتر از این حرفهاست
دارم با قطعیت کامل میگما
پاسخ:
طبیعتا آدمها مومن به دنیا نمیان!
شاید پاک باشن اما مومن نیستن.
و مومن شدن طریقی داره که باید طی بشه.
بنظر من بیشترین مقصر اطرافیان هستن که متوجه نیستن با روح و روان اون ادم چیکار میکنن... البته گاهی هم متوجه هستن.
من کسی رو میشناسم که تو زندگیش ذره ذره آب شد و الان که به میانسالی رسیده به یه آدم افسرده و بی انگیزه تبدیل شده که دائم برای خودش ارزوی مرگ میکنه.
بنظر من اون ادم هایی که این رفتار رو با یه نفر دارن اصلا قابل بخشش نیستن...
پاسخ:
منم فکر میکنم گاهی اطرافیان بیش از خود شخص مقصرند.
چون در هر حال انسان موجود اجتماعی است و قرار بوده که بااجتماع زندگی کنه نه تنها.
اما خب درابعادی هم باید تنها باشه :(
اگه طرف اون طریق رو طی کنه دیگه افسرده نمیشه
پاک بدنیا اومده که تلاش کنه برای مومن شدن :) ان شالله
پاسخ:
درسته اما اصصصصصصصصلا نمیشه اثر خانواده ای که توش متولد شده، و دین و فرهنگ اونها رو نادیده گرفت و همه چیز رو به پای ایمان نوشت.
میشه واقعا؟!


مسئله ی ما در زندگی عادی مردم عادیه! نه عرفا و علما!
خب در مورد انسانیت من نظر دادم.
در مورد انسان های موجود نگفتم

ولی در مورد انسان های موجود بله . محیط هم درصد زیادی مقصره
پاسخ:
:)
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۸ مامان محمدمهدی
واقعا نمیشه گفت کی مقصره
شاید مورد با مورد فرق کنه
حالا کی افسردگی گرفته؟خودت که بعید میدونم:)
پاسخ:
کلی پرسیدم.
من همینطوری پرسیدم کسی افسردگی نگرفته!