ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3961.

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ب.ظ

تمام عمر رد شدم ازت

ببین کجا شدم اسیر تو!



+امشب مستر همه مون رو شام مهمون کرد!

میخواست امید به زندگی رو در خودم و خودش افزایش بده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
لوسی می

نظرات  (۸)

خوبین عزیزم؟
پاسخ:
الحمدلله :)
میشد بهتر باشیم :)
میشد هم بدتر البته.
الحمدلله علی کل حال.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۸ شبنم بیقرار
سلام. اسارت تلخ؟
پاسخ:
اوهوم:(
اسیر یه جریانی شدیم که ده روزی باید درگیرش باشیم حداقل.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۴ شبنم بیقرار
ان شاء الله که خیره! حالا که مجبوری بپذیر اون جریان رو. :)
پاسخ:
باید باهاش بجنگیم! درد اینه! :|
وگرنه بعد از ده روز هم معلوم نیست ولمون کنه! :|
مرسی عزیزم.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۶ شبنم بیقرار
ای بابا! ولی بازم بپذیر . همین جنگه رو هم...
در هر صورت چاره ای نیست.
ان شاءالله که موفق میشی! :)
پاسخ:
آره دیگه مجبورم:)
مرسی گله.
ان شاالله که هرچی خیره براتون پیش بیاد.
ان شاالله خدا بهتون توان مضاعف هم بده (:
پاسخ:
مرسی عزیزم.
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۶ دچـــــ ــــــار
شعر بود این!
پاسخ:
بله.

+به پشت سر نگاه نمیکنم که بر نگردم از مسیر تو!
اما این قسمتش به احوالات ما نمیخورد! 
لوسی جان چه خبره؟اتفاق خاصی افتاده‏؟
همیشه کنار خانواده خوش باشی عزیزم و کارتون زودتر حل بشه
پاسخ:
اتفاق که افتاده اما فاجعه نیست ان شالله :|
شایدم باشه! :|
مرسی عزیزم همچنین شما.
هر چی خیر همون بشه ولی خوب فکر آدمو بدجور درگیر میکنه
لوسی جان بعضی وقتا خیلی مبهم حرف میزنی بیشتر توضیح بده فکر ما رو درگیر نکن
پاسخ:
نه نگران نباش.
برای هرکسی ممکنه پیش بیادحالا قرعه به نام ما افتاده!
باور کن نمیشه گفت! :|
ینی اصلا نمیشه گفت وگرنه میگفتم.