ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3962.

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ

Nothing else I'd rather be doing

and no where else I'd rather be.


+این جمله رو مادری با سه فرزند زیر عکسشون نوشته بود.

+برای یک مادر و یا همسر این جمله مصداق خوشبختی کامله!

+هیچ چیز دیگری نیست که ترجیح بدم انجامش بدم،

و هیچ جای دیگری نیست که ترجیحم این باشه که آنجا میبودم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۹ دچـــــ ــــــار
ما که سواد نداشتیم متوجه بشیم
پاسخ:
شما که شکسته نفسی می فرمایید اما معنیشو نوشتم زیرش.
خوب معنای کلمات که عالیه جمله بندیش هم عالی میشه
مستر حسابی بهت روحیه داده
پاسخ:
:)
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۳ شبنم بیقرار
:)
پاسخ:
:)
چقدرعالی
منم همینطوری ام دقیقا!!!!
 و خیلی خوشحالم و خداروشکرمیکنم

پاسخ:
واقعا؟
خیلی خوبه خیلی برات خوشحالم :)
ان شالله همیشه همینطور باشی.
چه قشنگ
همه اش دوست دارم راضی باشم به اونی که هستم اما نه به اون معنی که از رشد عقب بمونم...ای خدا...☺
پاسخ:
آره منم.
البته مادری و همسری هیچوقت در جا زدنی نمیشه.
ولی از بابت سایر استعدادها چرا! :|
شاید چند وقت پیش منم میتونستم این حرفو بزنم ولی الان اصلا و ابدا
پاسخ:
دوباره برمیگردی به اون روزها :)
مطمئنم:)
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۵ مامان محمدمهدی
بنظرم هیجانی نوشتدش:))
پاسخ:
آره خب به نظر منم.
شاید اصلا حس یک روزش این باشه نه لزوما همه ی دقایق و لحظه ها!
البته اگر منظورتو از هیجانی درست درک کرده باشم!